Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
sambra sa:5w/kg i 75min igår, fanns lite kvar i benen men inge mer tid för träning. Stabil känsla genom hela passet.
geologen sa:Så ja! 305 W i en timme. Kroppsvikt inför passet var 68.3 kg. 4.47 W/kg. :) snittpuls 166. Maxpuls nånstans runt 177 på slutet.
eiskall sa:Fan, geo!
Först nytt jobb och nu detta. Det är bara att lyfta på hatten!
eiskall sa:Dessutom ett riktigt timvärde, bland alla uppskattningar.
eiskall sa:Säker på att du inte ska tävla något denna säsong?
Förvisso, men det blir ju ändå trist när du åker ut på våren och försöker hålla samma watt som inne och spränger dig. Eller helt enkelt går omkring och tror att din FTP är 10% högre än den egentligen är. Jag är inte bitter.lundatok sa:Det spelar mindre roll, så länge du återtestar med samma förutsättningar på samma maskin.
konscious sa:Grattis och riktigt starkt melldorwin! FTP runt 340-350?
Vad har du för effektmätare?
sambra sa:Ett bra pass från i söndags, fick avsluta en tuff period med träning. 20min på 345w, 10min på 360w och så avslutas det med 5st 60/120intervaller en bit över 500w.
eiskall sa:Jag har haft 4x4@400 som ett av mina mål sen jag började mäta effekt i höstas, och idag kom det! Stod stilla runt 385 ganska länge, men nu fick det räcka :)
82 kg
Quarq
eiskall sa:Jag har haft 4x4@400 som ett av mina mål sen jag började mäta effekt i höstas, och idag kom det! Stod stilla runt 385 ganska länge, men nu fick det räcka :)
82 kg
Quarq