Visa ditt avslut på styrlinda

Tycker det visar på god smak och ett högre IQ än övriga ??

Vi har redan konstaterat i en annan tråd att en Specialized alltid är fel (och du har redan suddat bort mig från ditt testamentet, så kan säga det här igen).

En Tuck: A6B0F0E1-31EE-4A0D-A62D-749AACC8EAD2.jpeg
Tejp: Tesa vulkaniserande eltejp

Lätt för dig att säga. Du känner väl Sket-Evert på nattskiftet? Han hade fan ingen is i groggen, och Monarken hans hade inte sett olja på kedjan sen gud gick i kortbyxor. Smaka, däremot, på begreppet mellanchefsrock… Förvpnansvärt många lv-cyklister som också är medelålders amatörmusiker. Jag tror fan det går fler Stratocasterägare per Bianchi än det går Formel 1-fantaster på just mellanchefer. Själv tar jag en GT med tonic från Coop…
Visa bilaga 517338

Helskönt svar! Vidden av det hela förstod jag inte förrän när jag läste i GT-tråden. ?

Vi har redan konstaterat i en annan tråd att en Specialized alltid är fel (och du har redan suddat bort mig från ditt testamentet, så kan säga det här igen).

Ska lägga till din son på testamentet och donera cykel till honom. ?

Blir lite nyfiken på varför specialized är ett osympatisk företag? :)

Min första lindning av krullstyre. Hittade i skrotlådan ett paket från 00-talet som det stod TOM RITCHEY på så det tog jag. Klistret på tejpen är så gammalt då den lossnar så smått men vad ska man göra. Hellre gammal tejp från Tom, än ny från Clas.

Visa bilaga 533537

Tjena!

I nio fall av tio så är tejpen som följer med helt värdelös.
Supacaz däremot har grym tejp med, samma yta som styrlindan och grymt grepp!

Det finns Supacaz som inte är sticky. Den är skön och håller sig ren bättre. Gillar inte någon linda som är sticky.

Finns det någon oneup-lösning för förvaring av ölkorv i styret kanske?

Tjena!

Korta ölkorvar i en lång smal plastpåse så bör man kunna mata in ett rätt bra gäng i bocken. Låter man plastpåse bara sticka ut några mm mellan endcap och styre så är det bara att ploppa ur endcapen och hala fram korven.
Alltså korven i styret, hala fan inte fram den andra korven..

Trek visar linda medsols. Min Trek från Sportson är lindad motsols.

Bilagor

• Skärmavbild 2024-08-25 kl. 19.53.25.png
    Skärmavbild 2024-08-25 kl. 19.53.25.png
    105.3 KB · Besök: 58
  • Skärmavbild 2024-08-25 kl. 19.10.46.png
    Skärmavbild 2024-08-25 kl. 19.10.46.png
    104.3 KB · Besök: 63
Tillbaka
Topp