Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så cyklar man 1200 km och inte fan rör sig siffrorna ett enda hack...
102 mi / 134 km / 33 mil
men åtminstone lite mer än för ett år sen
Två år sedan sist, nu 115 mi / 149 km samt och bara 96 st 200+ km rundor kvar för E 200 (km)Årlig uppdatering - 104 mi / 142 km / 34 mil
Kämpa! Det fixar du innan året är slut.Två år sedan sist, nu 115 mi / 149 km samt och bara 96 st 200+ km rundor kvar för E 200 (km)
Fast jag vet ju att du cyklar 200 km på under sex timmar, vilket borde betyda att du kan klämma in fler än en sådan runda per dag.om jag cyklar 200 km varje dag (fr.o.m idag) fram till årsskiftet hamnar jag på E 185 km (har 115 rundor hittills). Det blir viss "bucketing" på antalet turer över 160 km av någon konstig anledning...
Hur lång tid måste man ha emellan för att få anse det som två rundor snarare än en längre runda med en paus?Fast jag vet ju att du cyklar 200 km på under sex timmar, vilket borde betyda att du kan klämma in fler än en sådan runda per dag.
:)
dvs man bara tillgodoräkna sig en distans per dag. Om man gör 1, 2, 3 eller 14 turer (med start) samma dag räknas deras totala distans."The Eddington Number is the greatest number of days that you've ridden that distance"
Två år sedan sist, nu 115 mi / 149 km samt och bara 96 st 200+ km rundor kvar för E 200 (km)