mikipedia_
Aktiv medlem
Visa ditt rambrott
Fan va surt! Och välkommen?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Fan va surt! Och välkommen?
Nicathu sa:Härligt förstainlägg, Bäck! Kan det vara (ännu) en Canyon?
frippegubben sa:Det small till under röven ikväll på träningsrundan. Jag trodde sadeln spruckit men det var ramen som gått av. Skräp att inte cyklarna kan hålla ens 20 år...
Det bär lite emot att flytta över grejerna på en yosemiteram, men det är nog enda valet jag har nu om jag ska komma ut nåt mer på vinterträning. Jag får väl hålla ögonen öppna efter en lämplig ersättningsram.
Vila i frid gamla kompis, du har tjänat mig väl genom åren!
Igino Cazzola sa:Köp en stålstolpe och svetsa fast den (du har väl slutat att växa).
singletrack sa:Hade varit roligt och veta hur cresent är med sina garantier, kan du inte hålla oss informerade här i tråden..
Jamen det är bra service.Bäck sa:singletrack sa:Hade varit roligt och veta hur cresent är med sina garantier, kan du inte hålla oss informerade här i tråden..
Lämnade cykeln igår (onsdag) på inköpsställe och i dag mindre än 24timmar senare meddelade dom att hela cykeln blir reklamerad och jag får en ny. Dom hade en likadan på lagret hemma som jag hämtar i morgon. Bara flytta över mina uppgraderingar och köra.
EST sa:Hörrni nu vill vi se å ramar går inte av på gymmet så det lär inte vara kungens?
Kung_Gustaf sa:EST sa:Hörrni nu vill vi se å ramar går inte av på gymmet så det lär inte vara kungens?
Säg inte det!
Luthman Photography sa:Hur ska det gå för Gwin?
dnleriksson sa:Jag måste åka på någon tävling i år och se hur Jofa kör egentligen!
Ska EST bli med dh också nu :-)
Jag var full av förväntan när jag cyklade bakom och spanade vid något tillfälle i Gesunda men det gick liksom inte att se vad grejen är, inte på den nivån resultatet är :-)dnleriksson sa:Jag måste åka på någon tävling i år och se hur Jofa kör egentligen!
Ska EST bli med dh också nu :-)
mikipedia_ sa:@jofa
Var inte du på cykelresa sist du sabbade något? Var det en gaffel då?
Det kanske bara är så att du inte ska cykla mtb? Prova Lvg å se om du slaktar cyklar där oxå?
jofahjalm sa:mikipedia_ sa:@jofa
Var inte du på cykelresa sist du sabbade något? Var det en gaffel då?
Det kanske bara är så att du inte ska cykla mtb? Prova Lvg å se om du slaktar cyklar där oxå?
För helvete! Men jag kan smälla hjul även i lvg...
jofahjalm sa:Idag har jag cyklat.
Hasse#7 sa:jofahjalm sa:Idag har jag cyklat.
Kan sprickan vara relaterad till den ojämnt belastande gaffeln?