Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
LÄCKER!!! Vart får man tag i en sån där framstänka? Och gummikådisen runt sadelklämman?SB165 Turk Mullet Custom with "upgrades"
My most "DH" bike in 6 years ...
Christine, here I come!!! Visa bilaga 402434Visa bilaga 402435Visa bilaga 402436Visa bilaga 402437Visa bilaga 402438Visa bilaga 402439Visa bilaga 402440Visa bilaga 402442Visa bilaga 402443Visa bilaga 402444
Schnygg, Finns det nån uppfödare i Sverige? Eller måste man fel sig utomlands för att jaga?
Jag hade en fin sighting för 13 år sen.
Visa bilaga 402524
Sen hade jag en högalpin sighting bara några månader senare. It did not end well. Han försökte döda mig, slog mig sönder och samman, bröt varenda ben i kroppen på mig och det blev aldrig samma sak efter det. Nu är det nog bortåt sex år sen den sista observationen.
Visa bilaga 402525
Jag hade en fin sighting för 13 år sen.
Visa bilaga 402524
Sen hade jag en högalpin sighting bara några månader senare. It did not end well. Han försökte döda mig, slog mig sönder och samman, bröt varenda ben i kroppen på mig och det blev aldrig samma sak efter det. Nu är det nog bortåt sex år sen den sista observationen.
Visa bilaga 402525
Den där gamla kantiga varianten är väldigt fin att se på! Fick erbjudandet att köpa tillbaks min gamla ett par år senare till en billig peng, det lockade ju lite men de små hjulen blir aldrig riktigt kul igen tyvärr.
När den var i pendlingsskrud... insåg efter ett tag att man inte kan ha samma cykel till absolut allt, och den fick en gravel kompis.Underbart! Lär vara första sb 150 med Rocket Ron (och med kärra för den delen ?).
Yeah, haven't seen one IRL myself, but saw a nice build online somewhere, and almost regretting not getting the grey myself!This is going to be a beauty
First one I got in my hands in that colour
Wasn't sure about it but it as grown on me now that I have in IRL
Ser ut som ett bra fynd!Visa bilaga 407085
Hittade den här idag
I have been thinking about the Vorsprung coilkit or the LuftkappeBlir en säsong till på min SB150. DHX2 i bak & GRIP2 36a med 180m Vorsprung coilkit i fram.
Visa bilaga 407103
I have been thinking about the Vorsprung coilkit or the Luftkappe
Would you recommend it (ie is it really worth the money and limitations inherent of the coil?
Ouch! Why didn't they have that color when I bought mine? :) It's a fun color for a fun bike!
Gick det bra att slänga in ett 180mm kit? Tänker på dom stora varningarna som det står att man "INTE" ska använda det på 29" gafflarna.Blir en säsong till på min SB150. DHX2 i bak & GRIP2 36a med 180mm Vorsprung coilkit i fram.
Visa bilaga 407103
Gick det bra att slänga in ett 180mm kit? Tänker på dom stora varningarna som det står att man "INTE" ska använda det på 29" gafflarna.
Jag funderar också på vorsprung kittet till mig sb150a
I have swapped and this one is going to be a little special...
But I really lack patience for those frame protection films...
Takes freaking forever...
Light is better and you really need a dust free environment to do invisiframe installIf you own a bike shop, why the hell are you building a bike in your apartment? ?