Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kung Stalle sa:Jag uppgraderade verkstaden med en liten väggmålning. Blev rätt ok men jag är inte helt nöjd med grundformerna så nu så får det vara nog med detaljer.
ujja sa:På gång att få en fungerande arbetsplats i det lilla garaget, fick skrota iden om att kunna ta in bilen i nödfall, bättre med en bra arbetsbänk. Cykelhängaren i taket fungerar bra, ryms mycket om man får upp cykeln och vrider den 45 grader mot väggen.
Cannondale jekyl 1000 sa:ujja sa:På gång att få en fungerande arbetsplats i det lilla garaget, fick skrota iden om att kunna ta in bilen i nödfall, bättre med en bra arbetsbänk. Cykelhängaren i taket fungerar bra, ryms mycket om man får upp cykeln och vrider den 45 grader mot väggen.
Snyggt. Men jag skulle undvika med att skylta en detalj som syns på bilderna.
Man kunde se min FTP på cykeltrainerdatorn ;)Jimel sa:Cannondale jekyl 1000 sa:ujja sa:På gång att få en fungerande arbetsplats i det lilla garaget, fick skrota iden om att kunna ta in bilen i nödfall, bättre med en bra arbetsbänk. Cykelhängaren i taket fungerar bra, ryms mycket om man får upp cykeln och vrider den 45 grader mot väggen.
Nu är bilderna borta och jag blir nyfiken på vad det var? :)
ujja sa:Man kunde se min FTP på cykeltrainerdatorn ;)Jimel sa:Cannondale jekyl 1000 sa:ujja sa:På gång att få en fungerande arbetsplats i det lilla garaget, fick skrota iden om att kunna ta in bilen i nödfall, bättre med en bra arbetsbänk. Cykelhängaren i taket fungerar bra, ryms mycket om man får upp cykeln och vrider den 45 grader mot väggen.
Nu är bilderna borta och jag blir nyfiken på vad det var? :)
Rattnalle sa:Fan vad prydligt alla har det. Bjuder på en kaosbild som kontrast.
Jag har ingen plats alls så mitt kaos är lånat och delat :-)marr sa:Rattnalle sa:Fan vad prydligt alla har det. Bjuder på en kaosbild som kontrast.
Har man ont om plats måste man hålla prydligt.
Rattnalle sa:Jag har ingen plats alls så mitt kaos är lånat och delat :-)marr sa:Rattnalle sa:Fan vad prydligt alla har det. Bjuder på en kaosbild som kontrast.
Jag bidrar med min del :-Dmarr sa:Rattnalle sa:Jag har ingen plats alls så mitt kaos är lånat och delat :-)marr sa:Rattnalle sa:Fan vad prydligt alla har det. Bjuder på en kaosbild som kontrast.
Är det ens ditt kaos då? :p
SGS sa:Ser det alltid sådär prydligt ut i era garage eller är det bara när det ska fotas?
Rattnalle sa:Fan vad prydligt alla har det. Bjuder på en kaosbild som kontrast.
Hälsingland sa:SGS sa:Ser det alltid sådär prydligt ut i era garage eller är det bara när det ska fotas?
Mitt är nybyggt sen ett par månader så jag lever på nyhetens behag. Har även en friggebod som får stå för kaoset, vi kör in båda bilarna varje dag och då måste vi ha ordning annars kommer dom inte in.
Så här såg det ut innan jag hade garage
d_anders sa:Trefas?
Fundera på om du vill ha golvbrunn, vatten och avlopp.
Hasse#7 sa:Hälsingland sa:SGS sa:Ser det alltid sådär prydligt ut i era garage eller är det bara när det ska fotas?
Mitt är nybyggt sen ett par månader så jag lever på nyhetens behag. Har även en friggebod som får stå för kaoset, vi kör in båda bilarna varje dag och då måste vi ha ordning annars kommer dom inte in.
Friggebod med plats för två bilar :) Då krävs det verkligen ordning.
etnica sa:Kommer bygga ett friståend "garage" till sommaren om man hittar nån markarbetare i 08 som inte skall skinna en totalt för en 25 kvm platta.
Nån som har nått tips att tänka på förutom el till kaffemaskin =)
Vågar ni ha fincyklarna i friståend garage? Funderar på att fortsätta ha fincyklarna i huset och pendlar härkena i garaget.
jomper sa:Kolla med försäkringsbolaget. Hemförsäkringens lösöre täcker inte alltid innehåller i fristående garage.
Hälsingland sa:Hasse#7 sa:Hälsingland sa:SGS sa:Ser det alltid sådär prydligt ut i era garage eller är det bara när det ska fotas?
Ja det gäller att kunna trolla me knäna ;-)
Hasse#7 sa:Hälsingland sa:Hasse#7 sa:Hälsingland sa:SGS sa:Ser det alltid sådär prydligt ut i era garage eller är det bara när det ska fotas?
Ja det gäller att kunna trolla me knäna ;-)
Jättefint ordnat. Ser ut att vara en fröjd att meka där.