Visa hur din cykelverkstad ser ut...
DmA sa:Fick en över. Först till kvarn. 500spänn. I kartong. Hämtas i kode 3 mil norr om gbg.
du fick pm!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
DmA sa:Fick en över. Först till kvarn. 500spänn. I kartong. Hämtas i kode 3 mil norr om gbg.
.gus sa:Blev julstädning och lite småändringar. Mer belysning samt ett element så det blir lite trevligare på vintermånaderna. Annars rätt trivsamt ställe och funkar för det mesta pyssel.
.gus sa:Blev julstädning och lite småändringar. Mer belysning samt ett element så det blir lite trevligare på vintermånaderna. Annars rätt trivsamt ställe och funkar för det mesta pyssel.
Jag småmekade i mitt källarförråd när jag bodde i lägenhet. Gick ganska bra, förutom att lyset gick på timer, typ 2-3min. Fick det i ryggmärgen efter en tid och var oftast framme vid lysknappen innan det blev kolmörkt. De stora jobben fick dock bli i lägenheten.OLindkvist sa:Nyligen flyttat ut ur min lägenhet och flyttat upp på vinden där jag nu spenderar mektiden. Absolut ingen proffsverkstad men bättre än att vara på balkongen. Sökt runt både här och på andra håll men inte sett någon som mekar på vinden, sjukt smidigt om man bor i lägenhet o vill slippa allt mög där!
Brakastruten sa:Jag har verkstan i en väst.
Goddamn72 sa:Insåg att denna tråden inte används extremt flitigt så här kommer mitt bidrag.
Garaget gick från att vara ett ointagligt lagerutrymme till ett ställe jag vill vara i varje kväll. Ville kunna kombinera cykelmekandet med träning på roddmaskinen samt ett soft ställe att hänga med polare och ta en pilsner eller spela lite ps4. Tur man har en fru som lägger sig tidigt:-)
Väntar in ett högt nätt kafébord med två stolar som förhoppningsvis är på plats till helgen. Mysläge på belysningen på bilderna men kan även tända upp rejält vid behov. Självklart larmat samt kameraövervakat.
Pfaff sa:Hade behövd en fish-eye optik här.
Och jag brukar faktiskt städa ut nån gång om året, helst om våren ?
Pfaff sa:Hade behövd en fish-eye optik här.
Stream sa:Pfaff sa:Hade behövd en fish-eye optik här.
Riktigt skön grotta!
tobot sa:I min verkstad samsas bilprojekt (mini 1000) och diverse husrelaterade verktyg med cykelverstad. Fokus just nu är cyklar. Bilen rullar och går fint men behöver besiktning. Har nyss bytt bromsvätska och vevlager på Konan med en egen press :)
Här är en bild på gula raketen och en bonusbild på Dodgen.mikipedia_ sa:Mer bilder på minin!
teddo sa:Här kan man slå ihjäl några timmar inför sommarrenoveringen.
marr sa:Ett litet tips för hemmaverkstaden.
Rea på 24mx miljömatta.
https://www.24mx.se/miljomatta-24mx-race-premium-depamatta?nosto=frontpage-nosto-bottom16#?p
Den släpper inte igenom olja och sånt, bra för golv i både hyres och hus ;)
Jag beställde en extra. Rean är ganska återkommande iofs verkar det som.
BjornR sa:marr sa:Ett litet tips för hemmaverkstaden.
Rea på 24mx miljömatta.
https://www.24mx.se/miljomatta-24mx-race-premium-depamatta?nosto=frontpage-nosto-bottom16#?p
Den släpper inte igenom olja och sånt, bra för golv i både hyres och hus ;)
Jag beställde en extra. Rean är ganska återkommande iofs verkar det som.
Tack! Bra till jobbet, blir rätt grusigt på kontoret!