Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Henrik_E sa:Alberto, Nairo, Teejay och alla andra som floppade i TdF. Jag förutspår totaldominans av Contador.
swetrixie sa:Froome är ju sjukt stark, blir mer och mer imponerad.
happybianchi sa:Jag är i området nu och skall se fredagens tempo och lördagsetappen på plats, men undrar, vart vill man vara och se cyklisterna? Några tips?
fedde sa:Konkret sa:Han var inte lika principfast när det gällde att springa på ventoux.
Det är inte emot reglerna att springa men löparen/cyklisten måste ha cykeln med sig (över mållinjen).
/Fedde
Konkret sa:fedde sa:Konkret sa:Han var inte lika principfast när det gällde att springa på ventoux.
Det är inte emot reglerna att springa men löparen/cyklisten måste ha cykeln med sig (över mållinjen).
/Fedde
Cykeln hade han ju lämnat?
NLC sa:Konkret sa:fedde sa:Konkret sa:Han var inte lika principfast när det gällde att springa på ventoux.
/Fedde
Cykeln hade han ju lämnat?
Det räcker ju med _en_ cykel, tex en lagkamrats eller från neutral service.
Konkret sa:Cykeln hade han ju lämnat?fedde sa:Det är inte emot reglerna att springa men löparen/cyklisten måste ha cykeln med sig (över mållinjen).
/Fedde
Bikzz sa:Dessa svåra val --- Ska man titta på " Sommar med Ernst " i 4an, eller Vueltan ?
GoranS sa:Vad gjorde Sanchez? Nästan 6 min back innan Froome gått i mål.