Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bengt-re sa:Om man har en cykel som inte tar stages eller någon annan med junk på insidan av vevarmen är man då förvisad till G3 Powertap? Om man kan leva med effektmätare på bara ett hjul, är det en oki produkt då?
nisseson sa:Och vad betyder "effektmätare på bara ett hjul"?
NLC sa:nisseson sa:Och vad betyder "effektmätare på bara ett hjul"?
Byter man (bak)hjul blir man av med mätaren.
NLC sa:Men vevpartibaserat borde väl funka? Tycker inte mitt P2M tar mycket mer plats än originalspindeln för Rotor 3D(24)
Bengt-re sa:NLC sa:Men vevpartibaserat borde väl funka? Tycker inte mitt P2M tar mycket mer plats än originalspindeln för Rotor 3D(24)
Jo kanske. Har direct mount broms under vevpartiet som ger mycket liten frigång till vevarna.
bllx sa:Bengt-re sa:NLC sa:Men vevpartibaserat borde väl funka? Tycker inte mitt P2M tar mycket mer plats än originalspindeln för Rotor 3D(24)
Jo kanske. Har direct mount broms under vevpartiet som ger mycket liten frigång till vevarna.
Om ett vanligt vevparti (för landsvägscykel) får plats så får nog ett P2M-vevparti plats. Har inte ens varit nära på att vara ett problem på de cyklar med broms under vevpartiet jag har haft.
Bengt-re sa:NLC sa:Men vevpartibaserat borde väl funka? Tycker inte mitt P2M tar mycket mer plats än originalspindeln för Rotor 3D(24)
Ah, så klart. Har ju också flera uppsättningar hjul, tänkte inte så långt tydligen.Bengt-re sa:NLC sa:nisseson sa:Och vad betyder "effektmätare på bara ett hjul"?
Byter man (bak)hjul blir man av med mätaren.
Precis. Sånna muppar som jag har många hjul...
Spacekitty sa:Bengt-re sa:NLC sa:Men vevpartibaserat borde väl funka? Tycker inte mitt P2M tar mycket mer plats än originalspindeln för Rotor 3D(24)
Jag har ju samma ram som dig, och det passar med P2M här så det borde det göra hos dig också.
Bengt-re sa:Spacekitty sa:Bengt-re sa:NLC sa:Men vevpartibaserat borde väl funka? Tycker inte mitt P2M tar mycket mer plats än originalspindeln för Rotor 3D(24)
Jag har ju samma ram som dig, och det passar med P2M här så det borde det göra hos dig också.
Då får jag kolla det då! En är ju lite snål också... Kollade stages enbenta men den gick ju inte.
Jensen sa:Bengt-re sa:NLC sa:Men vevpartibaserat borde väl funka? Tycker inte mitt P2M tar mycket mer plats än originalspindeln för Rotor 3D(24)
Annat alternativ är ju rotor inpower eller 2inpower.