jocke_tuffing
Aktiv medlem
White kan inte stava
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jocke_tuffing sa:
jocke_tuffing sa:Jag litar inte på att dom kan sätta ihop en vettig heldämpad mtb. Men att inte ens kunna stava rätt alltså.
bluetail sa:Oavsett stavningsfelet tycker jag denna ser lite trevlig ut faktiskt
Jeppe_E sa:jocke_tuffing sa:
Du frågar alltså?
jocke_tuffing sa:Jag litar inte på att dom kan sätta ihop en vettig heldämpad mtb. Men att inte ens kunna stava rätt alltså.
Varför surfar du runt på whites hemsida i jakt på felstavade ord om du inte litar på att de kan sätta ihop en cykel?
Det är ju bara onsdag idag?
Jeppe_E sa:bluetail sa:Oavsett stavningsfelet tycker jag denna ser lite trevlig ut faktiskt
Mmm.. Men är inte 15k i överkant för den specen, trots att det är en två sjuttiofem plus? Alltså för att komma från xxl.
jocke_tuffing sa:Jeppe_E sa:jocke_tuffing sa:
Du frågar alltså?
Varför surfar du runt på whites hemsida i jakt på felstavade ord om du inte litar på att de kan sätta ihop en cykel?
Det är ju bara onsdag idag?
Därför att jag inte tillbringa hela tiden till att rätta folk som säger "medans", "tills dess" eller "vart är du".
Givetvis gör det det :-)JLarsson sa:Heter det inte strava?