White kan inte stava

White kan inte stava
White kan inte stava
Det kanske är nåt revolutionerande nytt som kommer vända uppochner på hela cykelbranschen? Ungefär som 27,5"-hjul och AssSaver.

Full suspention är det nya bruna.

White kan inte stava
Oavsett stavningsfelet tycker jag denna ser lite trevlig ut faktiskt
275plus.JPG

White kan inte stava
Jeppe_E sa:
jocke_tuffing sa:

Du frågar alltså?
jocke_tuffing sa:
Jag litar inte på att dom kan sätta ihop en vettig heldämpad mtb. Men att inte ens kunna stava rätt alltså.

Varför surfar du runt på whites hemsida i jakt på felstavade ord om du inte litar på att de kan sätta ihop en cykel?

Det är ju bara onsdag idag?

Därför att jag inte tillbringa hela tiden till att rätta folk som säger "medans", "tills dess" eller "vart är du".

White kan inte stava
Jeppe_E sa:
bluetail sa:
Oavsett stavningsfelet tycker jag denna ser lite trevlig ut faktiskt

Mmm.. Men är inte 15k i överkant för den specen, trots att det är en två sjuttiofem plus? Alltså för att komma från xxl.

kollade faktiskt inte på priset, men jo det låter i dyraste laget kan jag också tycka för nästan 14 kg, deoreuppsättning och rebagaffel...

White kan inte stava
jocke_tuffing sa:
Jeppe_E sa:
jocke_tuffing sa:

Du frågar alltså?
jocke_tuffing sa:
Jag litar inte på att dom kan sätta ihop en vettig heldämpad mtb. Men att inte ens kunna stava rätt alltså.

Varför surfar du runt på whites hemsida i jakt på felstavade ord om du inte litar på att de kan sätta ihop en cykel?

Det är ju bara onsdag idag?

Därför att jag inte tillbringa hela tiden till att rätta folk som säger "medans", "tills dess" eller "vart är du".

Medans du väntar kan du ju surfa runt. Tills dess att du att du undrar vart jag är :p

Tillbaka
Topp