Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Finns den att få tag på?
CC har den inte... (Har delvis blivit en happylandsvägare..., Finish line green blir ju så skitig fast vägen är torr och ren!)
själv använder jag den FL Röda som har blivit riktigt bra nu mera
White Lightning är klart överskattad för mig funkade den dåligt även på min racer mtbn ska vi inte prata om....
finns den skiten kvar ännu? White lightning allså.
Precis som perry säger så är den klart överskattad. De blev mest parrafin uppe på kedjan, ner i länkarna smög sig aldrig blandningen ner.
Kör med pedros super dry eller motorex dry lube. funkar finfint!
White ligthning, race day funkar utmärkt om man applicerar den på rätt sätt. Jag tänker inte gå över till något annat sålänge de producerar den. Har den blivit svår att få tag på så skall jag bunkra.
Jag kör med den på både touringhojen och mtbn. Funkar finfint i ur och skur. Men så applicerar jag den på rätt sätt också.
På Cykel Center mellan Vänerborg och Trollhättan finns det några flaskor både av den vanliga och Race Day. Slå en signal och snacka med Wille eller Peter på 0521-255511 så skickar de säkert om det är för långt att åka.
nåja...jag ringde ovannämnda butik som sålde white lightning, visst dom sålde både org och race day, men tydligen var flaskorna flera år gamla och därför är det inget för mig. jag vill ha dom nya flaskorna, får beställa från UK eller Usa, ska se om man kan få hem från tyskland billigt. annars tog dom 50 pix per flaska för dom som vill veta.
ja såvitt jag kunde förstå av honom så baseras white lightning på kemiskt ren bensin som gärna kan försvinna om flaskan blir för gammal, dock vet jag inte om det bara var struntprat. orkar inte kolla upp vad oljorna har för sammansättning, blir ett jobb för er :) ananrs kan ni ju beställa nån flaska, sen berätta här hur dom var så köper jag isåf också en. och 50 kr flaskan är ett bra pris.
va spelar det för roll, är flaska sluten, så tror ja inte det försvinner nämvärt mycket. har haft min white lightning i 5 år, flaska räcker ju i evigheter, o inte har det avdunstat nått, så antingen så dunstar inte bensinen elelr så äre vattenbaserat