Alex Supertramp
Aktiv medlem
White XC 290 Pro 18
Ah... Då förstår jag. Tack. (Tror det blir köp idag, nervös som fan.)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Alex Supertramp sa:Jag är alltså rädd för att XC blir varken hackat eller malet - en sämre gruscykel än hybriden och en undermålig stigcykel när jag väl ger mig ut i spenaten.
Alex Supertramp sa:Och det är väldigt gulligt med folk som fortfarande är kaxiga på internetforum på samma vis som när vi satt och slörunkade på Passagen för tjugo år sedan och diskuterade huruvida Metallica hade sålt sig eller ej i och med Load-plattan. Drick du upp din Red Bull, spotta ut några dreads och läs hela tråden i stället.
Jag är väl medveten om n+1, men jag köper väl inte en gravel innan jag ens har NÅGOT från MTB-sidan? Skulle du köpt en Jazzmaster eller en Les Paul, om du redan hade en strata och en telecaster?
för det var så träffande för hur jag själv (och många andra här skulle jag tro) resonerat många gånger. Jag har många gånger hoppat över en cykeltyp för att jag redan har "nästan en likadan" men det har aldrig funkat i längden. Det blir bara ännu ett inköp down-the-line... :)att köpa just en gravel är uteslutet när jag redan har en racer
Alex Supertramp sa:Jag köpte fanskapet. Borde hittat nått beggat, men jag pallade inte googla och dela mer. Har bara haft terrängcykel i huvudet i en månad nu. Den känns betydligt mer lättrampad än TREK:en, om än inte som en Rocky Mtn för femton. Så nu är det bara att trampa på utav helvete, och efter rundan imorgon blir det bärs tammefan. Skål! (now go ride you damn bike...)
senator sa:Alex Supertramp sa:Jag köpte fanskapet. Borde hittat nått beggat, men jag pallade inte googla och dela mer. Har bara haft terrängcykel i huvudet i en månad nu. Den känns betydligt mer lättrampad än TREK:en, om än inte som en Rocky Mtn för femton. Så nu är det bara att trampa på utav helvete, och efter rundan imorgon blir det bärs tammefan. Skål! (now go ride you damn bike...)
Jag köpte likadan för några veckor sedan, 6´995:-. Kört några gånger och är nöjd med den. Hellre den än nått osäkert begagnat. Det min första mtb och jag kör stigar med lite rötter osv men det är ingen större teknisk utmaning. Men skoj att börja med då jag tidigare bara kört lvg. Jag ska ha den på 58 km-loppet i "Fjällturen".
Alex Supertramp sa:senator sa:Alex Supertramp sa:Jag köpte fanskapet. Borde hittat nått beggat, men jag pallade inte googla och dela mer. Har bara haft terrängcykel i huvudet i en månad nu. Den känns betydligt mer lättrampad än TREK:en, om än inte som en Rocky Mtn för femton. Så nu är det bara att trampa på utav helvete, och efter rundan imorgon blir det bärs tammefan. Skål! (now go ride you damn bike...)
Jag köpte likadan för några veckor sedan, 6´995:-. Kört några gånger och är nöjd med den. Hellre den än nått osäkert begagnat. Det min första mtb och jag kör stigar med lite rötter osv men det är ingen större teknisk utmaning. Men skoj att börja med då jag tidigare bara kört lvg. Jag ska ha den på 58 km-loppet i "Fjällturen".
Var gav du 6995 nånstans? XXL har ju prisgaranti och tog en tusenlapp mer.