Yardsale sthlm 190427

Yardsale sthlm 190427
Bengt-re sa:
Skogling sa:
Alltså... blir vi 3 st? ?

Jag hinner kanske raca förbi och lämna en påse givaways? Fast då blir man åtalad för nerskräpning om folk inte plockar med prylarna man lämnar. Fan, att det skall vara så svårt att få tid...

Tar du med den där stela skivbromsgaffeln vi pratat om tidigare i våras så lovar jag att ta hand om eventuella rester ?

Yardsale sthlm 190427
dabac sa:
Bengt-re sa:
Skogling sa:
Alltså... blir vi 3 st? ?

Jag hinner kanske raca förbi och lämna en påse givaways? Fast då blir man åtalad för nerskräpning om folk inte plockar med prylarna man lämnar. Fan, att det skall vara så svårt att få tid...

Tar du med den där stela skivbromsgaffeln vi pratat om tidigare i våras så lovar jag att ta hand om eventuella rester ?

Kan jag väl försöka fixa - så snart tomten kommer blir det tillökning och då gäller det att rensa lite.

Yardsale sthlm 190427
Jag tänkte komma och ta med lite blandade prylar.

Om nån har ett par 26-tums hjul för fälgbroms i bra skick att sälja är jag spekulant. Gärna med ganska bred fälg och 8-delat.

Yardsale sthlm 190427
Vad kan folk tänkas vlija köpa?
Nån idé att ta med stålräsern med Itera-hjulen?

Ett hjul med Shimano navdynamo?
En kasse begagnade, 26" kanttrådsdäck?
Stålram modell enkel?
Billigt men rakt fälgbromsat 28" framhjul?
En enkel barn-mtb, fälgbromsar, stel gaffel?

Yardsale sthlm 190427
Bengt-re sa:
ceel sa:
Bengt-re sa:
Packat lite skrot i bilen iaf.

Misstänkte att några kommer med bil. Köpte några alkoholfria öl också. :)

? ja på nåder att jag hinner dit. Städdag i morgon.

För att citera en kollega till mig "f-n, jag måste hitta en ursäkt till nästa vecka för då är det städdag i föreningen å det är alltid bara en j-vla massa människor som står å gör ingenting."
Så jag tycker att faktumet att du ska gå på en "transportkonferens" som varit planerad sen länge är en ursäkt så god som någon. :)

Yardsale sthlm 190427
Jag har två ramar men får nog bara med mig en på cykeln. Är det någon som är intresserad av en stål-lvg med moderna standarder alternativt en fatbike?

Yardsale sthlm 190427
dabac sa:
ceel sa:
Vad är det för storlek på barn-mtbn?
26" hjul. Kan mäta ramen lite senare.

Ja då kanske den är intressant. Fast den är nog ett år eller två bort för min äldsta. hmm, undrar om frugan märker en extra cykel i vardagsrummet. Där står ju redan 3-4 st. :)

Edit: Vi bor ju iofs båda i Tullinge, så den kanske inte behöver ses just imorgon, om ingen annan vill att du ska ta med den då förstås.

Senast ändrad:
Yardsale sthlm 190427
dabac sa:
ceel sa:
Vad är det för storlek på barn-mtbn?
26" hjul. Kan mäta ramen lite senare.
IMG_0324.JPG

43 cm sadelrör c/t
Inte jätteliten ändå.
Kan skicka med:
Hjul
Vevparti
Vevlager
Sadel

Saknar sadelstolpe.
Ramen skänkes gratis.
Vevagret är oanvänt, hjulet passar till andra cyklar jag har. Ska det med vill jag ha lite betalt.

Tillbaka
Topp