Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skogling sa:Bump.
Blir det några?
R sa:Skogling sa:Bump.
Blir det några?
Du får dessvärre klara dig utan mig.
Skogling sa:Alltså... blir vi 3 st? ?
Bengt-re sa:Jag måste nog banga - Trist, men ser mörkt ut.
Bengt-re sa:Skogling sa:Alltså... blir vi 3 st? ?
Jag hinner kanske raca förbi och lämna en påse givaways? Fast då blir man åtalad för nerskräpning om folk inte plockar med prylarna man lämnar. Fan, att det skall vara så svårt att få tid...
dabac sa:Bengt-re sa:Skogling sa:Alltså... blir vi 3 st? ?
Jag hinner kanske raca förbi och lämna en påse givaways? Fast då blir man åtalad för nerskräpning om folk inte plockar med prylarna man lämnar. Fan, att det skall vara så svårt att få tid...
Tar du med den där stela skivbromsgaffeln vi pratat om tidigare i våras så lovar jag att ta hand om eventuella rester ?
Crossmax sa:Vad är marknadspriset på framväxlar numera? Får man ett ligg med gubbe, eller har värdet sjunkit till petting?
Å fan, är det så illa?ceel sa:Crossmax sa:Vad är marknadspriset på framväxlar numera? Får man ett ligg med gubbe, eller har värdet sjunkit till petting?
För säljare eller köpare? :)
boson sa:Jag tänkte komma och ta med lite blandade prylar.
Om nån har ett par 26-tums hjul för fälgbroms i bra skick att sälja är jag spekulant. Gärna med ganska bred fälg och 8-delat.
Bengt-re sa:Packat lite skrot i bilen iaf.
dabac sa:Ett hjul med Shimano navdynamo?
ceel sa:Bengt-re sa:Packat lite skrot i bilen iaf.
Misstänkte att några kommer med bil. Köpte några alkoholfria öl också. :)
Bengt-re sa:ceel sa:Bengt-re sa:Packat lite skrot i bilen iaf.
Misstänkte att några kommer med bil. Köpte några alkoholfria öl också. :)
? ja på nåder att jag hinner dit. Städdag i morgon.
Olika. Dynohjulet är 28"/622 mm. Fälgbroms, 36-ekrat tror jag.boson sa:dabac sa:Ett hjul med Shimano navdynamo?
Navdynamo är alltid intressant!
Framhjulet kanske också. Eller är det samma?
26" hjul. Kan mäta ramen lite senare.ceel sa:Vad är det för storlek på barn-mtbn?
dabac sa:26" hjul. Kan mäta ramen lite senare.ceel sa:Vad är det för storlek på barn-mtbn?
Konvalj sa:Jag har ... en fatbike ...
Skogling sa:Någon som har en lätt och före detta dyr 27.2 pinne? ?
dabac sa:26" hjul. Kan mäta ramen lite senare.ceel sa:Vad är det för storlek på barn-mtbn?
Bengt-re sa:Skogling sa:Någon som har en lätt och före detta dyr 27.2 pinne? ?
Tror jag har en halvtung föredetta billig 27.2 med lite patina....
dabac sa:Bengt-re sa:Skogling sa:Någon som har en lätt och före detta dyr 27.2 pinne? ?
Tror jag har en halvtung föredetta billig 27.2 med lite patina....
Då tar inte jag med mina?