Yardsale sthlm 190427

Yardsale sthlm 190427
Ja tack för en mycket trevlig tillställning! Det är alltid skoj att få ett ansikte på användarnamnen. :)

Fast när Bengt dök upp fick jag ju skämmas lite för att jag tagit pendlarn med Hy/Rd och inte finräsern som jag lovat. Får skylla på att jag blev stressad när jag inte hittade dragfästet till den vagn jag hade valt från början. :)

Ser fram emot nästa gång!

Yardsale sthlm 190427
? Folk är ändå överfixerade vid bromsar - det mesta fungerar ju! Cantisar, mini-v, vanliga fälgbromsar, mekaniska skivor, hydrauliska skivor, fotbromsnav. Jag har uppnått åldern då jag mer behöver bry mig om framdrift än bromsande....

Lite stressat, men ändå. Blev av med lite junk iaf!

Yardsale sthlm 190427
Tack från mig också, jag hade det trevlig och kallt. Men mer trevligt än kallt! Och fick med mig en hel del fint skrot hem också. Vi kör igen efter sommaren, typ augusti...

Yardsale sthlm 190427
Skogling gillar Vespor!
Gaffeln jag köpte var optimal längd på, kommer passa perfekt på pendlarhärket. Dålig uppslutning, verkade fungera bättre när Jlarsson lockade med korv och surkål förr..
Plus i kanten till de som bjöd både på öl och kaffe med bulle!

Yardsale sthlm 190427
Låter bra. Sista helgen i april kan inte jag men maj funkar bra. Kan ta med mig 2 ramar och lite skrot (inkl den långa stammen, den har inte kommit till användning än).

Yardsale sthlm 190427
Yardsale sthlm 190427
Jag kommer också gärna om jag har möjlighet. Sista helgen april eller i maj låter båda görbart. Väntar också på runda två av tävlingen "kränga på/av svåra däck/fälg kombinationer"!

Yardsale sthlm 190427
Jusste, när datumet är spikat och vi har en dedikerad tråd så tycker jag absolut att den ska vara pinnad på förstasidan as forumet. Någon annan som håller med?

Yardsale sthlm 190427
Babbar sa:
Jusste, när datumet är spikat och vi har en dedikerad tråd så tycker jag absolut att den ska vara pinnad på förstasidan as forumet. Någon annan som håller med?

+1, men i värsta fall får vi väl bumpa den i ett par veckor. :)

Förra året försökte jag kränga en ram, men köpte en kolfibergaffel istället så i år behöver jag delar för att göra klart det monster cross-bygge som jag egentligen hoppades att någon annan skulle göra. :)

Så bockstyre med flare är av intresse. :)

Yardsale sthlm 190427
Yardsale sthlm 190427
Lägg till 2018 i rubriken vetja, lätt att tro att det är en gammal yardsale det pratas om annars eftersom det är en gammal tråd.

Yardsale sthlm 190427
Bengt, kikar gärna på dem så PM:a en lista! Söker bla ett par smalare 29" däck ca 45-52mm/1,8-2" till en "månsterkross", samt 26" med skin-wall alt. grönt Michelin till en gammal klassiker.
Vill bli av med Specialized Renegade 29x2.3", två Maxxis Ardent 29×2.25 och ett Racing Ralph 26x2.4" mm.
Har även fyra hojar, någon ram, gafflar, en flyttlåda med delar jag skall försöka få med.

Yardsale sthlm 190427
Jag letar efter ett par 26" slicks av lite bredare sort typ Schwalbe Kojak 2.0 =)

Edit: Fast jag skulle gärna ha dom tidigare än yard salen förstås så om någon har ett par så säg till!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp