Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dave1979 sa:Lyckades faktiskt beställa en Jeffsy AL Comp 2 i L igår kväll fast de varit slut en vecka eller två. Orderbekräftelse har kommit och jag ser fram emot att se om cykeln finns eller bugg i beställningssystemet. Gissningsvis eänpgon som beställt tidigare och sedan aldrig betalt. Kul för mig!
Jeppe_E sa:Dave1979 sa:Lyckades faktiskt beställa en Jeffsy AL Comp 2 i L igår kväll fast de varit slut en vecka eller två. Orderbekräftelse har kommit och jag ser fram emot att se om cykeln finns eller bugg i beställningssystemet. Gissningsvis eänpgon som beställt tidigare och sedan aldrig betalt. Kul för mig!
Va fn... Det var ju en sådan jag skulle haft egentligen, men eftersom de var slut i L när jag skulle beställa så fick det bli en vanlig AL. Nåja, det lär vara cykel nog ändå till mig. Tror att jag hade haft svårt att säga, denna är värd 3000kr mer :)
patten sa:Jeppe_E sa:Dave1979 sa:Lyckades faktiskt beställa en Jeffsy AL Comp 2 i L igår kväll fast de varit slut en vecka eller två. Orderbekräftelse har kommit och jag ser fram emot att se om cykeln finns eller bugg i beställningssystemet. Gissningsvis eänpgon som beställt tidigare och sedan aldrig betalt. Kul för mig!
Va fn... Det var ju en sådan jag skulle haft egentligen, men eftersom de var slut i L när jag skulle beställa så fick det bli en vanlig AL. Nåja, det lär vara cykel nog ändå till mig. Tror att jag hade haft svårt att säga, denna är värd 3000kr mer :)
Nu handlar det inte om vad du känner, utan vad du kan säga och vad andra kan se :p
Jeppe_E sa:patten sa:Jeppe_E sa:Dave1979 sa:Lyckades faktiskt beställa en Jeffsy AL Comp 2 i L igår kväll fast de varit slut en vecka eller två. Orderbekräftelse har kommit och jag ser fram emot att se om cykeln finns eller bugg i beställningssystemet. Gissningsvis eänpgon som beställt tidigare och sedan aldrig betalt. Kul för mig!
Nu handlar det inte om vad du känner, utan vad du kan säga och vad andra kan se :p
I så fall skulle jag ju köpt en I kokosplast ;)
magnil sa:Hade oljud i vevlagret så jag tog isär och rengjorde på min CF Pro. När jag satt tillbaka så går förspänningsvredet att vrida så långt så det kommer utanför gängorna. Har stort mellanrum mellan pedalarmen och vredet, se bild. Ganska säker på att det var så innan jag tog isär det också. Tittade på en Jeffsy AL med annan modell på Race Face vevparti och där var inget mellanrum alls.
Kan någon med en CF Pro se hur det ser ut på er cykel? Gärna lägga upp en bild om ni orkar.
MCM_team sa:magnil sa:Hade oljud i vevlagret så jag tog isär och rengjorde på min CF Pro. När jag satt tillbaka så går förspänningsvredet att vrida så långt så det kommer utanför gängorna. Har stort mellanrum mellan pedalarmen och vredet, se bild. Ganska säker på att det var så innan jag tog isär det också. Tittade på en Jeffsy AL med annan modell på Race Face vevparti och där var inget mellanrum alls.
Kan någon med en CF Pro se hur det ser ut på er cykel? Gärna lägga upp en bild om ni orkar.
Så här ser det ut på min CF Pro:
magnil sa:Hade oljud i vevlagret så jag tog isär och rengjorde på min CF Pro. När jag satt tillbaka så går förspänningsvredet att vrida så långt så det kommer utanför gängorna. Har stort mellanrum mellan pedalarmen och vredet, se bild. Ganska säker på att det var så innan jag tog isär det också. Tittade på en Jeffsy AL med annan modell på Race Face vevparti och där var inget mellanrum alls.
Putte.w sa:magnil sa:Hade oljud i vevlagret så jag tog isär och rengjorde på min CF Pro. När jag satt tillbaka så går förspänningsvredet att vrida så långt så det kommer utanför gängorna. Har stort mellanrum mellan pedalarmen och vredet, se bild. Ganska säker på att det var så innan jag tog isär det också. Tittade på en Jeffsy AL med annan modell på Race Face vevparti och där var inget mellanrum alls.
Min se ut såhär.
Jeppe_E sa:Spelar det någon roll vilket håll man monterar det på?
Jeppe_E sa:Upp ur lådan kom den
Ser väldigt fin ut.
Apelsingummi sa:Jeppe_E sa:Upp ur lådan kom den
Ser väldigt fin ut.
Ser grann ut, blivit ihopskruvad ännu?
Putte.w sa:magnil sa:Hade oljud i vevlagret så jag tog isär och rengjorde på min CF Pro. När jag satt tillbaka så går förspänningsvredet att vrida så långt så det kommer utanför gängorna. Har stort mellanrum mellan pedalarmen och vredet, se bild. Ganska säker på att det var så innan jag tog isär det också. Tittade på en Jeffsy AL med annan modell på Race Face vevparti och där var inget mellanrum alls.
Min se ut såhär.
rikhal sa:nu börjar bygget bli klart,
dock letar jag efter ett 150mm airshaft. verkar svårt att hitta. Slut på de sidor jag tittat.
sedan undrar jag om någon har prövat att byta remote till Reverben. Gillar verkligen inte monteringen på ovansidan. är väldigt nyfiken på att pröva den från bikeyoke. Samtidigt sugen på deras nya stolpe i 160mm utförande.
durietz sa:Så! Som tröst för att jag satt och jobbade sent igår så slängde jag iväg en beställning på en DB Coil [IL] med Valt-fjong. Rapport kommer.
Det betyder också att jag nu har en Monarch RT3 till övers för en billig peng ifall någon med en Jeffsy AL vill uppgradera (har Open/Pedal/Locked-lägen, är det någon annan skillnad?)
durietz sa:Så! Som tröst för att jag satt och jobbade sent igår så slängde jag iväg en beställning på en DB Coil [IL] med Valt-fjong. Rapport kommer.
Det betyder också att jag nu har en Monarch RT3 till övers för en billig peng ifall någon med en Jeffsy AL vill uppgradera (har Open/Pedal/Locked-lägen, är det någon annan skillnad?)
Apelsingummi sa:Klart den ska vara i skogen, vill dock inte ha fler än en cykel så den får dubbla =)
Apelsingummi sa:Nu svär man i kyrkan misstänker jag...
Men om man avser använda en Jeffsy till att även ta sig en kortare sträcka till jobbet med, vilka stänkskärmar skulle ni kunna tänka er fungerar? Helst några med låg skäms-faktor som är lätta att ta av/på.
Apelsingummi sa:Klart den ska vara i skogen, vill dock inte ha fler än en cykel så den får dubbla =)