Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Enorma lår och låg kadens. Fruktansvärt stark. Såg inga klubbkläder, de låg nog i tvätten.Om det var stoCKholm:aren Anders så, ja, han är stark. För han är ju stor. Men, oövervinnerlig? Inte säkert!
Om vi pratar Ältavägen vill jag vara Stor-Anders. Och jag jobbar på det där med kadens. / SUMO-AndersEnorma lår och låg kadens. Fruktansvärt stark. Såg inga klubbkläder, de låg nog i tvätten.
OK! : -) Det var ÄltavägenOm vi pratar Ältavägen vill jag vara Stor-Anders. Och jag jobbar på det där med kadens. / SUMO-Anders
Vore det inte på sin plats med ett Nobelpris i fysik till den/de som uppfann medvinden? Oj vad det gick undan på sina ställen!
Kanske för grundforskning. Som slutprodukt behöver den rätt mycket vidareutveckling. Fungerade t.ex. inte alls för mig den här morgonen.
Inte strikt jobbpendling men längs jobbpendlingvägen igår kväll mötte jag cyklist i höjd med Stocksundsbron med alternerande blinkande vitt/rött ljus framåt. Lite förrvirrande. När vi var närmre varandra såg jag att det var en relativt välkittad landsvägscyklist (en sån som jag naivt trodde visste bättre). Kan det varit ett IRL-troll jag mötte? Någon som letar folk att i smyg reta upp?
Kan det varit ett IRL-troll jag mötte? Någon som letar folk att i smyg reta upp?
Jag är mycket säker på att just du är STOR-Anders !Om vi pratar Ältavägen vill jag vara Stor-Anders. Och jag jobbar på det där med kadens. / SUMO-Anders
Jag är mycket säker på att just du är STOR-Anders !
Jag har några små lampor med clips som jag ofta använder som baklampor fastsatta på ett ben eller ryggficka. De blinkar rött och vitt när batteriet snart är slut. Kan ha varit såna kanske?Inte strikt jobbpendling men längs jobbpendlingvägen igår kväll mötte jag cyklist i höjd med Stocksundsbron med alternerande blinkande vitt/rött ljus framåt. Lite förrvirrande. När vi var närmre varandra såg jag att det var en relativt välkittad landsvägscyklist (en sån som jag naivt trodde visste bättre). Kan det varit ett IRL-troll jag mötte? Någon som letar folk att i smyg reta upp?
Nja, tror inte det. Den här gick framåt och såg baserat på styrkan ut som det var huvudbelysning, inte ljus för att visa att batteriet var på väg att ta slut. Men jag vet inte. Blev mest lite förbluffad.Jag har några små lampor med clips som jag ofta använder som baklampor fastsatta på ett ben eller ryggficka. De blinkar rött och vitt när batteriet snart är slut. Kan ha varit såna kanske?
Jaha, då har man synat asfalten för första gången på minst 30 år. Solnavägen vid shuregaard övergångsstället, öm i armbåge och axel, ta det lugnt där ute.
Lite spydigt svar men det får jag väl ta som rookie bland elite-pendlarna. Skulle du inte ha ont av detta får du en eloge av mig.Fick asfalten godkänt?
Ja det fenomenet gjorde att slicksen som suttit på sen våren började för några veckor sedan kändes olämpliga idag...Hur kan det bildas lokal markfrost trots sydvästlig bris och 5-6 plusgrader?
Vet inte ens om frågan handlar om metereologi eller ytkemi...
Hur kan det bildas lokal markfrost trots sydvästlig bris och 5-6 plusgrader?
Vet inte ens om frågan handlar om metereologi eller ytkemi...
Det var garanterat saltfritt på min pendlingsväg.Verkligen konstigt. Kan det vara saltet?
De hade snö på en idrottsbana förra året och jag frågade jobbargubben hur de kunde hålla snön kvar trots plusgrader. Salt blev svaret! Nån slags kemi tydligen?
nä det var +5 i luften och halkfritt på gatan hemma men när jag svängde ut på lite större så var det vitt och frasigt under däcken, så vart lite överraskadJag gissar att det finns en tröghet i systemet. Marken kyldes ner igår av köldgraderna och vätan som kondenserade ut på marken frös då till. Lufttemperaturen speglar inte alltid halkförhållandena.