Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JT sa:NLC sa:geologen sa:GoranS sa:Bengt-re sa:Sambal Oelek sa:Spretigt. Men Nano var väl ok. Ace ingen höjdare. Queensbösk var nog bäst ?
Nano var bäst i afton!
Hur många taktartsbyten resp. tonartshöjningar?
2.71828 och 3.14159.
e och π ?
Nej de är irrationella.
geologen sa:JT sa:NLC sa:geologen sa:GoranS sa:Bengt-re sa:Sambal Oelek sa:Spretigt. Men Nano var väl ok. Ace ingen höjdare. Queensbösk var nog bäst ?
Nano var bäst i afton!
Hur många taktartsbyten resp. tonartshöjningar?
2.71828 och 3.14159.
e och π ?
Nej de är irrationella.
Jo, men jag har inte oändligt med tid att skriva, så det är nära nog.
JT sa:Ja, vad som behövs är mer skit.
Antar att det är en artist. Är hen ovanligt liten eller bara ovanligt lite bra?kroem sa:??
Satan va dålig Nano är.
+42!!ooms sa:Synd att det snöar ikväll, annars hade det varit optimalt att ge sig ut på ett längdskidpass. Hela spåret för sig själv, då pöbeln tittar på mello-skiten!
TV-licensen är väl avskaffad ...Frankenstein's Bike sa:Hela produktionen verkar gå vår på rutin, gammal vana samt sparlåga. Har för mig att skiten var uthärdlig med Luuk som programledare, men detta är ju under all kritik.
Skulle alla artister komma ut ur en husbil? Var skämtet att alla åkt in, och fått plats i, samma lilla husbil? Trist i så fall att de missade att visa att de kom ut ur bilen utan bara filmade dom med husbilen som raffig backdrop. Det dom i alla fall INTE missade att visa var att de gick in på andra sidan genom bilens framdörr.
Därtill inflation i programledare. Är tanken att fyra kassa programledare tillsammans skulle lyckad motsvara en ok programledartjänst? Är det något arbetsmarknadsprojekt med arbetsträning?
Avgå alla. Mina licenspengar åter. Hanna Stjärnes huvud på ett fat.
Var ett hyggligt informativt program samtidigt i SVT2 om en av 1900-talets stora musiker.Sånt skit betalar man skatt för tycker man kan satsa på bättre underhållning på lördagar så man slipper supa ner sig varje lördag.
Var ett hyggligt informativt program samtidigt i SVT2 om en av 1900-talets stora musiker.
I sak tycker jag dock att de kunde sälja Mello till ngn kommersiell kanal. De skulle säkerligen betala bra för att få köra det.
Jag antar att det var programmet om Miles du menar. ;)Jag tycker i grunden att statlig tv inte skall ägna sig åt underhållning, men ändå - det är kul så länge det varar även om det är principiellt tveksamt.
Hmmm... ibland är det nog klokast att inte svara...Jag antar att det var programmet om Miles du menar. ;)
Nu har du lärt dig läxan. Ställ inte upp på saker som inte känns bra.Ibland får man ställa upp och titta på sånt här. Ska det verkligen inte vara bättre? Slöseri med tid och resurser.
Tror det vore bättre att kalibrera Melodifestivalen! ? Dödsmetal vore nåt.Alla artister får precis den uppmärksamhet de förtjänar och genom att det är mkt höga tittarsiffror innebär det förstås att det måste vara mkt hög kvalitet för att de ska förtjäna denna uppmärksamhet. Du behöver nog bara kalibrera din smak.
OBS! Ironi. (Och jag har ingen aning om hur låtarna var då jag inte såg vare sig gårdagens övning eller någon av de tidigare programmen)
Lordi vann ju nyss tänkte jag skriva, men det var visst 14 år sedan. F-n vad tiden går...Vet inte riktigt hur stort dödsmetal är bland kidsen.
Blev tvungen att kolla vad det var för låt. Skulle beskriva det som pop med lite hårdrockssmink. Dödsmetal är det tämligen långt ifrån.Lordi vann ju nyss tänkte jag skriva, men det var visst 14 år sedan. F-n vad tiden går...
Både Lillasyster och Mustasch ska spela så tror nog att Mello aldrig kommer bli så rock som i årRocka!? Mello!??? Du skojar, va?