Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Martinmat sa:Ja just hon kommer ju därifrån, kul att se att den fått ett nytt hem i mina gamla hemtrakter ?
F.d Norrköpingsbo
detvanligavartaget sa:Är det någon som har tips på trevliga fatbike-videos? Mer åt det aktionfyllda hållet än folk som snackar cyklar bara...?
Lars.E sa:Kanske för mycket snack och för lite action för din smak, men... Feelgoodfavoriter.
detvanligavartaget sa:Den där hade precis lagom med snack! Det jag menade var såna där bikecheck videos som ju kan vara ganska trista.
Lars.E sa:Kanske för mycket snack och för lite action för din smak, men... Feelgoodfavoriter.
Hittade inlägg här så sparar nästan 2kg på att köra tubeless och borra så blir nog det?Skit i att borra och kör tubeless.
//Ulf
Hittade den sidan via lite googling faktist? verkar va svårt att hitta kolfiber gaffeln begagnad och nya hade de inte mera när jag kollade. Kanske dyker upp någon här i finland eller på ebay förr eller senare.Fatbike Q&A.
Beställde nya däck till Treken idag 27.5x4.5 :) nu är det så man längtar lite till snön. Å så blev det en fatbike till dottern me så nu längtar vi båda till 17e oktober på leveranshappyride.se
här var visst sidan..
Hej!
Jag letar efter en cykel till min son som är 11år, ca 150cm. XXL säljer en White 7Fat Lite för 6999. Jag har försökt läsa ang vanlig MTB vs Fat o tycker själv en Fat verkar rolig(han tycker den är cool :)).
Han cyklar till o från skolan och hänger med mig ut i skogen då o då.
Idag cyklar han på en Specialized 27,5” som börjar bli för liten.
Så vad tror ni. Blir en Fat för tung/otymplig för honom? Prisvärd?
![]()
White 7FAT Lite 1x10 20, fatbike unisex - Orange - Fatbikes | XXL
Läs mer om 7FAT Lite 1x10 20, fatbike unisex. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köpwww.xxl.se
Mvh Raine
Vilken terräng!
Tackar för det, man borde dra ihop ett läger i sommar!
Har inte kvar cykeln och hittar ingen bra bild, men 32 var inga problem iaf. Hade även en 34a liggandes men tyckte det räckte med 32 så den blev aldrig testad, minns dock inte om jag provmonterade den eller inte. Så nu har jag lyckats svara utan att ge dig ett svar :)Är det någon som vet hur stor framklinga man kan ha på en Canyon Dude?
De levereras ju 2020 med 30T original, men funderar på om man kan byta till t.ex. en 34T för dom tillfällena med lite längre äventyr med långcykling/bikepacking, och slippa känna sig som en skogsmaskin utan mer som en traktor ;) på landsväg om man ska avverka några mil en dag. Nån som provat?
Är det någon som vet hur stor framklinga man kan ha på en Canyon Dude?
De levereras ju 2020 med 30T original, men funderar på om man kan byta till t.ex. en 34T för dom tillfällena med lite längre äventyr med långcykling/bikepacking, och slippa känna sig som en skogsmaskin utan mer som en traktor ;) på landsväg om man ska avverka några mil en dag. Nån som provat?
11-50 bak.Största frågan är...
Var hittar man större klinga med rätt offset som passar på original vevparti?
Jag har original 30t men känner att det hade gått att ha större då jag ofta använder högsta växeln men sällan lägsta. Nackdelen är sämre markfrigång om man gillar riktigt stök.
Jag kör med 10-51 bak. Vad har du bak?
11-50 bak.
Jaha, det är alltså svårt att hitta större klingor som passar. Har ett Truvativ Stylo dub-parti.
Vad ska det vara för offset?
Orginaldrevet är nåt Canyon-specifikt?