Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kollade på commencal ramones
försökte beställa men verkar inte kunna skickas till Sverige ?
många cyklar verkar vara slut runt om..
kollade tillslut på XXL och såg dom har en While xc160 lite på va 8kg? För 1800kr?
Är detta en rimlig cykel eller ska cykelnörden i mig försöka hitta något roligare ?
woom3 väger nästan 3 kilo mindre
vart köper man woom cyklar ?
Woom finns även på enkel tyska sidor om lagret är slut på woom.![]()
woom® barncyklar – av kärlek till cykling
woom® tillverkar barncyklar som är specialanpassade för barn: ✓ergonomiska ✓genomtänkta ✓superlätta ➤ Läs mer nu!woombikes.com
Kollade på commencal ramones
försökte beställa men verkar inte kunna skickas till Sverige ?
många cyklar verkar vara slut runt om..
kollade tillslut på XXL och såg dom har en While xc160 lite på va 8kg? För 1800kr?
Är detta en rimlig cykel eller ska cykelnörden i mig försöka hitta något roligare ?
Den skulle jag slå till på om jag vore du! Sonens kusin hade en sådan, kanonfin. Billigt dessutom...![]()
Säljes: Early Rider Belter 16”
Säljer en 16” barncykel, Early Rider Belter. Köpt ny för 2 år sedan, supehappyride.se
Den skulle jag slå till på om jag vore du! Sonens kusin hade en sådan, kanonfin. Billigt dessutom...
Skulle absolut kika på en 26:a av White, med bara 10mm längre reach (377mm).
Som jämförelse cyklar dottern (130cm) på en Allebike junior med 387mm reach, men med kortaste stammen på 40mm och 165mm vevar. Ramen är viktigast, inte hjulstorleken. Ser många frog och andra märken med totalt felbyggda ramar, långa men med små hjul...
Håller med att ramen är viktigast att titta på om cykeln passar. Men 400 mm reach med sag verkar för långt till 130 cm. 165 mm vevarmar är klart för långt till 130 cm.
Nu gäller det att hänga medSåld tyvärr.. får leta vidare, tack Ändå!
Fick du den andra ridern?Nu är cykeln hemma och det är dags att cykla med pojken ?
Hittade på facebook marker !Fick du den andra ridern?
Har ingen egen erfarenhet men den här verkar trots allt inte så tokig, något tung dock (12kg).Letar efter en mtb för kille på 130 cm för att köra de enklare stigarna runt Hellas. Med en budget som inte går över 5000.
Har försökt läsa på i denna tråd och det verkar som om Orbea MX 24 Team disc och White XC 240 LITE JR är de som rekommenderas. Tänkte även passa på att fråga om någon har erfarenhet av Scott Scale 24 Rigid, då den verkar lätt (10.1 kg) och ha ok utrustning (i mina inte allt för tekniska ögon)?
Tack! Kanske ska chansa på ett par sådana vikbara 2.1" - ser på ögonmått ut som det kan få plats.Min sons förra cykel kam med Small block Eight 20x2.1. Jättetrevliga däck med bra grepp på stigarna. Pro modell som är vikbart och med bättre gummiblandning är finast.
Vet inte hur mycket utrymme Frog 52 har.
Hade Schwalbe Jumpin Jack 2,1” på sonens Frog 52, det gick fint men var inte plats för så mycket mer. Fälgarna är också rätt smala.Tack! Kanske ska chansa på ett par sådana vikbara 2.1" - ser på ögonmått ut som det kan få plats.
Hej, tips på grövre däck till Frog 52 sökes.
Årets Frog 52 kommer med smalare däck än tidigare år. Kenda Smallblock 1.5" ( K1047, 20x1.5")
Dottern vill ha bredare däck för skogscykling.
Någon som har något bra att rekommendera? Eller vet hur grovt man kan gå om man fortsätter med Smallblock?
Jag förväntade mig det problem, men har ännu inte köpt en dropper till min son. Om du har tur har droppern en (extern) ventil och kan man sänka trycken.
X
Bra idé!
Kikade precis efter, tyvärr inget ventil under sadel där den sitter på min. Gäller en Brand-x 27,2 med 105mm drop. Går att skruva av botten också, men tveksamt om det sitter någon ventil där. Står inget i den medskickade manualen.
Äsch nu närmar sig PNR där jag måste köpa en xc 240 utan rabatt. Det är illa eftersom mitt business case bygger på 20% off. Isaberg i juli är ute på remiss och det ser bra ut.
Vad ska man sätta på den? Black Jack performance eller Rocket ron addix? Annat?
Performance är väl gammalt skit? Å andra sidan kanske RR 2.35 inte får plats och kanske grepar dåligt fram?
Kommer TL att spela?