Alex Supertramp
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Lite torr för att se så fruktig ut, men helt ok balkongbärs efter en stekhet dag på Vallåsen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, till skillnad från många andra här i tråden dricker jag öl, inte juice ?Vad fan. Dricker ooms öl? Trodde bara han kommenterade vilken dålig smak alla andra hade, utan att någonsin faktiskt påvisa eget öldrickande. *applåder dånar*
Jo du, men Alex står väl fortfarande för Alexandra, va?Har alltid trott att Ooms är en tjej, så jag blev förvånad över pronomet han. Men kön spelar iofs ingen roll.
Själv tänkte jag liksom Amanda Ooms första gångerna, men det visade sig inte stämma.Har alltid trott att Ooms är en tjej, så jag blev förvånad över pronomet han. Men kön spelar iofs ingen roll.
Jag har 3 st kvar ?Den här har blivit något av en favorit:
Visa bilaga 426370
Tyvärr tillfälliga sortimentet; det är väl en säsongsprodukt. Och det är väl iofs tjusningen, men det gäller att komma ihåg detta nästa år!
Now we talking! ?Gott som räcker länge!Visa bilaga 426752
Oj! En vanlig tisdag???Gott som räcker länge!Visa bilaga 426752
En ovanligt bra tisdag!Oj! En vanlig tisdag???
Är det en 75 cl, eller ännu större?
Grattis!En ovanligt bra tisdag!
Dubbelt så stor.
Fick hjälp, men det hade nog gått på egen hand.Grattis!
Då misstänker jag att det tog ett tag att tömma den, om det bara var du.
Har några 150 cl flaskor hemma, men det är svårt att hitta tillfälle att dricka dem. :)
En ovanligt bra tisdag!
Dubbelt så stor.
Perfekt på en vardag när man bara får dricka en öl.
Provade den där för några år. Jag kände seriöst ingen rabarber alls. Jag ville intala mig att jag kände det, men nej.Lokalt. Rabarber-IPA. Hade hoppats på mer juice, men flaskan sparas till eget bryggprojekt...
Idag blev det nånstans mellan nån och ett par öl på brewdog. Skulle stannat på nån öl känner jag nu.
+1Provade den där för några år. Jag kände seriöst ingen rabarber alls. Jag ville intala mig att jag kände det, men nej.
En hemsk öl som vid rätt tillfälle smakar väldigt gott!