Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha. Har haft en del cyklar men alla framväxlar har varit av typen "två stoppskruvar och spänn vajern i vettigt läge på lilla klingan". Köpte ny cykel med Ultegra R8000. Bytte vevparti och var tvungen att justera om framväxeln. Laddade ner bruksanvisningen och insåg att man behöver ännu fler högskolepoäng. Tar tag i det en annan dag.Framväxel! Efter att helt ha vant mig av med att justera in dem på mtb:n är det riktigt meckigt att få precis rätt vinkel och wirespänning på landsvägshojen.
Det var en lösning jag inte tänkt på. Ska kolla på det. Just nu pågår en rockad hemma med plockande fram och tillbaka av delar från min familjs olika cyklar - för att pappa är värd det bästa ;-) Det finns shimano i familjen :-DPå med shimanohandtag bara så blir de enkla att lufta.
Det är enkelt. Oliver kör du med shimano, och stödhylsan shimanos i mässing, inte den rostfria.Det var en lösning jag inte tänkt på. Ska kolla på det. Just nu pågår en rockad hemma med plockande fram och tillbaka av delar från min familjs olika cyklar - för att pappa är värd det bästa ;-) Det finns shimano i familjen :-D
Min är också Ultegra, kanske är det som är problemet?Haha. Har haft en del cyklar men alla framväxlar har varit av typen "två stoppskruvar och spänn vajern i vettigt läge på lilla klingan". Köpte ny cykel med Ultegra R8000. Bytte vevparti och var tvungen att justera om framväxeln. Laddade ner bruksanvisningen och insåg att man behöver ännu fler högskolepoäng. Tar tag i det en annan dag.
Är det bara jag som enbart haft bra erfarenheter av sram växlar? Reverb däremot...Reverb och alla sram bakväxlar/växelreglage som gett upp utan giltiga skäl.
Jag har bara haft en x01 11-delad och en Force 2x11 men bägge de två funkade problemfritt de åren jag hade dem.Är det bara jag som enbart haft bra erfarenheter av sram växlar? Reverb däremot...
Jag har bara haft en x01 11-delad och en Force 2x11 men bägge de två funkade problemfritt de åren jag hade dem.
Väljer oftast shimano mest för de är billigare.