Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag struntade i det. Den var relativt ny och jag bara torkade med trasa väldigt noggrant.Hur rengör ni kedjan innan första appliceringen av mirakeloljan?
Jag trodde att det skulle komma lite synpunkter här efter ni införskaffat kedjeoljan. Shoot!
En kedja som ser fördjävlig ut. Vad är din poäng?och så här ser en mtb-kedja ut efter en säsong med syntetmotorolja ca var tredje åktimme. aldrig rengjord, ingen svårlöslig slip-pasta. konstigt nog håller sig kedjan renare på mtb än på pendlare med i övrigt ekvivalent behandling.
next up är smörja med grafen, då lär kedjan bli åt det svarta hållet helt automatiskt.
.Visa bilaga 445504
Visa bilaga 445314
Fick hem en flaska idag och nu har crossen och en av gammel-landsvägshojarnas kedjor blivit insmorda enligt 12-12-12-metoden. Ska bli spännande att se hur det funkar. Är van vid att torka av och lägga på ny Morgan blue raceolja inför varje cykelpass, men nu blir det till att testa längre intervaller mellan smörjningarna framöver. Ska försöka återkomma med ett omdöme när jag testat ett tag.
Har du den kvar? Själv är jag är barnsligt förtjust i äldre plåtleksaker och såg förmodligen Lehmannbanan första gången när jag kollade på Den amerikanska vännen, en av mina favoritfilmer.Sån linbana fick jag när jag var i Schweiz 1974!
Funkar suveränt bra, lättjobbat, riktigt drygt och subjektivt relativt ”snabbt”. Nu finns det andra liknande produkter (jag tänker i första hand på Silca Synergetic), men jag hade inte bangat att köpa en NFS till. Jag gör runt tusen mil per år, har NFS på bedömt 2/3-3/4 av dem och bedömer att jag får fem-sex år på en flaska. Helt fantastiskt.Långtidsrapport efterfrågas , missade ju tåget senast är det värt att lägga en beställning?
Mange
Har du den kvar? Själv är jag är barnsligt förtjust i äldre plåtleksaker och såg förmodligen Lehmannbanan första gången när jag kollade på Den amerikanska vännen, en av mina favoritfilmer.
Skitig blir den, vill du minimera det får du ge dig ned i kedjevaxningsträsketMe alltså, en kedjeolja som gör att kedjan aldrig blir skitig är ju helt magiskt. Jag förstår inte hur det går till bara... ??
Nu räknar jag nog snarare tid än distans på mtb, men översätter man blir det där nånstans om vi pratar göteborgskt höstväder — vilket väl kan antas vara rätt nära worst case. Pratar vi istället fincykling på landsväg så håller det långt mycket mer än så.Håller en vaxad kedja 10 - 20 mil?