Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon som vet exakt vilka datum som loppet kommer att starta 2021? SAS erbjuder nu gratis ombokning av flyg så jag tänkte se om jag kan flytta fram min flygbiljett till nästa år. Troligtvis bättre för motivationen än att få pengarna tillbaka...
Vi har nu spikat startdatumen för 2021 till 1, 2 respektive 3 juli. Samma dagar som i år alltså, fast med en dags typisk kalenderförskjutning. Så sätt igång och boka om ? !
Jaha, förra året kunde man inte boka Katterjokk så långt i förväg och nu är det redan fullbokat?
Var mer kan man lösa boende och transport till startplats?
Säker? Jag kan inte välja datum efter 1 juni så tror inte de öppnat bokningen för sommaren ännu.
Jag vet inte om jag egentligen borde skriva här och nu, men är det någon annan som lyckats med bedriften att knipa en plats när de släpptes idag?
Själv straffades jag för att anmälningssidan behållit min tidigare föranmälan så när jag skulle skicka in anmälan så gick jag ifrån att ha en plats till att behöva göra om anmälan med en ny mailadress då jag inte kunde logga in på min gamla föranmälan som låg kvar.
Riktigt surt, det känns inte direkt som det släpptes speciellt många platser heller.
Ledsen för att systemet gav dig en plats på väntelistan. Det var en bock i en kritisk ruta som jag inte hade tagit bort. Som jag skrev till dig i mitt epostsvar nyss så ska du ha fått ett mejl som säger att du kan använda din vänteplats.
Vi har tänkt att släppa 50 platser och vi är uppe i knappt 20.
Tack för svaret Peter, beklagar om tonen var syrlig, men det har hunnit byggas upp en del förväntningar och plötsligt byttes crescendot i dur, men så länge det finns en lösning så är det OK.
Så det släpptes 20 platser idag? Är det så jag skall tolka det? För när jag försökte spara ner anmälan med mina vanliga uppgifter så svarade servern att det fanns 2 platser kvar, men innan jag hann göra om anmälan med en ny mailadress så hamnade jag som sagt på -5.
Kan man byta startgrupp efter anmälan?
Går det att se vilka startgrupper de andra anmälda har valt? Sitter på mobilen nu och det är inte riktigt kompatibelt ☺
Kan inte se att det skulle vara något fel alls. En helt normal sommaraktivitet inbokad i föredömligt god tid. Bra där!Då har jag betalat för 9 månader ångest och 210mil självplågeri... Vad är det för fel på en själv?
Har konsulterat Svenska internetcyklistföreningens lokalavdelningar och samtliga tillstyrker bigmolloskt skrivande i tråden.Jag är osäker på om jag verkligen ska skriva i tråden..
Ha! En annan har ju redan dragits med ångesten i över ett år.
Skulle heller nte vara någon större sensation om våndan får lov att vara ända till 2022.
Den som gillar att gå och grubbla får vekligen valuta för pengarna här :)
Det blir ju sjukt prisvärt när man räknar i kr per dagars ångest istället för kr per lopp. Ni är så smarta!!
Nu har jag ett halvårs ångest att se fram emot.
Två av de 40 är tjejer. Varför inte fler?
2watt-2100sekunder? 2s 2100w, 2min-2100 ggr? 2ggr-2100meter? ahh - hur ska man göra? vilket däcktryck? så många frågor2x2100. Enhet är valfritt.
Kvinnor är väl generellt klokare?
| Timothy | Rule | Abstatt |
| Hsuan Chiu | Lu | TAICHUNG | Riding For Love |
| Satish | Addanki | Bangalore | Bangalore Randonneurs |
| Robert | Brudvik | Edmonds | Seattle International Randonneurs |
| Stefan | Sjöstam | Umeå |
| Jesper | Thunstedt | UMEÅ |
Här tycker jag att trådskribenter med rötter i det stora landet på andra sidan klotet skulle kunna göra en insats. ;-.)Kul att se så många utländska deltagare!
De som verkar ha längst resväg är:
15190 km (hittar inte Abstatt i Australien(flaggan som visas vid hans namn) så chansar på Sydney)
Timothy Rule Abstatt
Här tycker jag att trådskribenter med rötter i det stora landet på andra sidan klotet skulle kunna göra en insats. ;-.)
Det är nog lika bra att inse ditt öde och vänja dig vid tanken. Jag skrev bara trams i tråden och vips så var jag anmäld. :ODet räknas väl för guds skull inte som att man har skrivit i tråden bara för att man räknar upp lite olika resedistanser för vissa utvalda deltagare?? ?
Blir i så fall tvungen att göra en punkt av mitt tidigare inlägg och hoppas att inte någon hinner citera det innan![]()
Är det nåt som liksom händer av sig själv?Det är nog lika bra att inse ditt öde och vänja dig vid tanken. Jag skrev bara trams i tråden och vips så var jag anmäld. :O
Jag kommer inte ihåg riktigt. Jag vaknade på golvet och var anmäld. Har bara suddiga minnen.Är det nåt som liksom händer av sig själv?
Fy satan vad läskigt. Hoppas att du, under förutsättningarna, ändå mår ok.Jag kommer inte ihåg riktigt. Jag vaknade på golvet och var anmäld. Har bara suddiga minnen.