Blockettråden 2

Blockettråden 2
6 fälgar och 1 fälg är 7 fälgar?

Screenshot_20201028_103556.jpg

Blockettråden 2
Är det konstigt att det är samma bilder?

Vad var nicket som det diskuteras om? Alltså den numera borttagna. Verkar som sagt tidigare inte vara problem att lägga in nytt här trots "godkänd via BankID".

Blockettråden 2
Det är våra hojar det där och jag som har lagt in annonsen - vad är det som kan feltolkas? Att dom säls och inte är stulna?
Precis. En mindre smart kriminell som annonserar att han säljer stulna cyklar, med den extra kundservicen att informera om varifrån de stulits.

Man får givetvis anstränga sig, eller tramsa, eller vara bra korkad för att göra den tolkningen.

Blockettråden 2
Egentligen funderar jag inte på priset eller ens att den är i bra kvalitet, men 700 kr för en vinglig cykel är väl så där om det nu måste nämnas. Det jag reagerar på som brukar finnas med på många annonser, det är nypris!? Nypris när den köptes, eller nypris idag? Varför kan det ens vara intressant på en cykel i den här kvaliteten? Det som inte står med, det är om nysmord kedja ingår i priset ?

matts.PNG
Länk till Matts

Blockettråden 2
Egentligen funderar jag inte på priset eller ens att den är i bra kvalitet, men 700 kr för en vinglig cykel är väl så där om det nu måste nämnas. Det jag reagerar på som brukar finnas med på många annonser, det är nypris!? Nypris när den köptes, eller nypris idag? Varför kan det ens vara intressant på en cykel i den här kvaliteten? Det som inte står med, det är om nysmord kedja ingår i priset ?

Visa bilaga 451376Länk till Matts
Undra var hon köpte den när nyskick betyder smutsig som fan och en hel del repor

Blockettråden 2
Någon som saknar elcyklar i Jönköping?

Bilagor

• Screenshot_20201105-113324_Facebook.jpg
    Screenshot_20201105-113324_Facebook.jpg
    301.6 KB · Besök: 462
  • Screenshot_20201105-113331_Facebook.jpg
    Screenshot_20201105-113331_Facebook.jpg
    275.8 KB · Besök: 460
  • Screenshot_20201105-113531_Facebook.jpg
    Screenshot_20201105-113531_Facebook.jpg
    493.2 KB · Besök: 425
Blockettråden 2
Nä jag kände väl att jag va och snuddade på gränsen på vad man kanske ska skriva, men han var inte ens nära den?
Fast... Det framgår ju klart och tydligt att man kan lyfta hela cykeln med bara ett finger. Ett finger! Kom igen. Dessutom verkar han känna din mamma, jag tycker faktiskt att du kan kosta på dig att uppföra dig.

:sneaky:?

Blockettråden 2
Ännu en som försöker försörja sig på att sälja cyklar, blir frustrerad när han märker att han inte är ensam.
Börjar att stjäla el-cyklar snart?

Blockettråden 2
Vet inte om denna varit uppe tidigare, men det måste väl ändå vara ett totalt fantasipris. Verkar vara en ganska stor blandning av komponenter, och varken NOS eller korrekt ålder. Bakväxeln ser ganska sliten ut. Och bromsarna ser mest ut som typ Alivio från 90-talet.

Bilagor

• Colnago master.JPG
    Colnago master.JPG
    117 KB · Besök: 465
Blockettråden 2
Vet inte om denna varit uppe tidigare, men det måste väl ändå vara ett totalt fantasipris. Verkar vara en ganska stor blandning av komponenter, och varken NOS eller korrekt ålder. Bakväxeln ser ganska sliten ut. Och bromsarna ser mest ut som typ Alivio från 90-talet.

Shiiiit!!!
Sjutton papp!!! Dagens går det så går det.

/T

Tillbaka
Topp