Blockettråden 2

NickPick

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Är det konstigt att det är samma bilder?

Vad var nicket som det diskuteras om? Alltså den numera borttagna. Verkar som sagt tidigare inte vara problem att lägga in nytt här trots "godkänd via BankID".

zinkpasta

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Det är våra hojar det där och jag som har lagt in annonsen - vad är det som kan feltolkas? Att dom säls och inte är stulna?
Precis. En mindre smart kriminell som annonserar att han säljer stulna cyklar, med den extra kundservicen att informera om varifrån de stulits.

Man får givetvis anstränga sig, eller tramsa, eller vara bra korkad för att göra den tolkningen.

Konsensus

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Egentligen funderar jag inte på priset eller ens att den är i bra kvalitet, men 700 kr för en vinglig cykel är väl så där om det nu måste nämnas. Det jag reagerar på som brukar finnas med på många annonser, det är nypris!? Nypris när den köptes, eller nypris idag? Varför kan det ens vara intressant på en cykel i den här kvaliteten? Det som inte står med, det är om nysmord kedja ingår i priset 😜

matts.PNG
Länk till Matts

Ustzeust

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Egentligen funderar jag inte på priset eller ens att den är i bra kvalitet, men 700 kr för en vinglig cykel är väl så där om det nu måste nämnas. Det jag reagerar på som brukar finnas med på många annonser, det är nypris!? Nypris när den köptes, eller nypris idag? Varför kan det ens vara intressant på en cykel i den här kvaliteten? Det som inte står med, det är om nysmord kedja ingår i priset 😜

Visa bilaga 451376Länk till Matts
Undra var hon köpte den när nyskick betyder smutsig som fan och en hel del repor

Tomcaten

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Ännu en som försöker försörja sig på att sälja cyklar, blir frustrerad när han märker att han inte är ensam.
Börjar att stjäla el-cyklar snart?

Mashimaro

Aktiv medlem
Blockettråden 2

Bilagor

tmalm

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer