Grattis! Få förunnat att jobba med det dom älskar!
Pitcha idéen om en STB (Scandinavian terrain bike)
Ej att misstags för Statligt tandvårdsbidrag, Där kommer fullface hjälmen in...
TACK!
STB hojjar har de ju redan, kolla in deras Citybikes! *Baram tisch* Skoja! Du får väl se på nya Jekyllen som kommer.....;)
Snälla få dem att gå tillbaka till den klassiska Cannondale loggan. Både ordbilden och symbolen är bättre. Känns lite som alla andra branscher lämnar ”webb 2.0” loggorna och går tillbaka till cleana (ibland retro) loggor. Dags för cykelbranschen att göra samma sak kan man tycka.
Och grattis till jobbet låter ju superkul!
Om det är något jag stör mig på så är det grafiken och framförallt färgsättningarna jag inte gillar. Är man som jag, Cannondale nörd (och läser gamla cannondale kataloger som lektyr) så ser man att färgsättningarna är en hommage till 91-98 års färgsättningar, men dåligt utförda. Och den nya loggan är inte snygg, den är ju också retro, men "fel" retro, hade hellre sett en ny version av något från 90-92.
Bomb nummer 2:
Egentligen har jag och AlfaAlfa samarbetat i flera år på så vis att han photoshoppat mina lår i alla bilder som någonsin publicerats på dem. Säkrare än silikoninlägg men betydligt dyrare.
Oavsett så låter det ju som att man kommer bli tvungen att bygga en Cannondale eller fem en vacker dag!
Då har vi inte ens berättat om hur mycket photoshoppande jag får göra på helgerna när du rasslar runt på Tinder och skickar dickpics!
Kan ju berätta här att målet är så klart att Gustav ska gå över till Cannondale, det är slut med Nino mopparna nu!!!
Grattis!
Har du som baddibilder bättre lårsvep än Cyklist?
Jag har ju faktiskt spelat amerikansk fotboll och brottats när jag var yngre...MYCKET YNGRE...och min träning de senaste åren har varit fokuserat på ben och rygg då jag har haft riktigt mycket rygg och nackproblem så har jag ändå behållit en någorlunda fyrkantig approach, men absolut INTE deff, om ni läser/tittar på Marvel så ser jag ut som en Pappatjock Juggernaut.
Eftersom jag precis satt mig själv på strikt tränings och viktnedgångsdiet/träning/kalla-e-va-du vill så kan ni få mina senaste mått.
1.75 lång.
Nacke: 48cm
Biceps: 41cm
Vader: 44cm
Lår: 64cm.
Ben längd: Tax.
Vikt tänkte jag ta i samband med nästa bilprovning. Men nu när man har 2 år kvar till Förti så märker jag att ens vikt mer och mer består av generande hårväxt och förhårdnader på hälarna.
Jag är inte på något sätt bodybuildig, vi är bara byggda som grävlingar i vår släkt.
Mitt mål är att inom två år se ut som Robert Förstemann, han är 1.74 och väger 90kg. Det är mest för att det känns som en enklare väg fysiskt för mig än att jag ske se "Tour De France" ut.