Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Premium med altus och sora också :p20 papp för en gammal hoj med nya komponenter? Näe. Ska den vara collectable så får den ju vara i originalskick.
Perfekt läge för den som står i begrepp att göra en remake av Den ofrivillige golfaren.
Är det där är den nya definitionen av Thumbies, tum broms? Eller? Hur funkar det? Hur är tanken? VARFÖR?Den här setupen är för bra för att inte vara med här.
Jag citerar:Är det där är den nya definitionen av Thumbies, tum broms? Eller? Hur funkar det? Hur är tanken? VARFÖR?
Var det slutpriset för cykeln? om ja vänligen svara tillbaka på min e-post (e-postadress) tack...
Vilken av mina cyklar som jag har ute gäller det?
Trailhead eller Thunderbolt?
Thanks for the response, am interested in buying it, let me know your last price for it?,And how long have you owned it
I have two Rocky Mountain bikes out for sale.
A Trailhead, and a Thunderbolt.
Which one are you interested in?
Am ok with your price, and condition I will add the 5% paypal charge give me your paypal email so i can proceed with the payment, my shipping agent will be coming for the pick up after i complete the payment and you get your money , and i will be responsible for all transportation charges to my home in Germany I'll like you to send me your address so that my shipping agent can figure it out and come for the pick up and other necessary things i will pay for it now i am a serious buyer ok
PayPal Name ;
PayPal E-mail ;
Cell Phone No :
Total price ;
Home Address for pick-up :
Awaiting your response
Jag fick ett liknande sms när jag sålde en cykel på blocket nyligen. Jag googlade "namnet" i mailadressen och de första tre träffarna var scamvarningar. Sedan raderade jag smset... de ids inte ens byta namn i mailadressen mellan scamförsöken.Åh ännu mer roligt!
Får sms att någon är intresserad av en av mina cyklar, och att jag ska kontakta dem via mail.
Sagt och gjort, och frågar vilken cykel det är hen är intresserad av.
SMS från 191011
Så här i efterhand, så borde ju den konstiga meningen ha väckt misstanke, men fick ju det innan jag hade druckit kaffe :)
Jag
Person
Jag
Varpå
PayPal-scam
Där ser man!
PayPal-scam via blocket!
Jag fick ett liknande sms när jag sålde en cykel på blocket nyligen. Jag googlade "namnet" i mailadressen och de första tre träffarna var scamvarningar. Sedan raderade jag smset... de ids inte ens byta namn i mailadressen mellan scamförsöken.
Jag tror inte jag har haft en enda annons på blocket där jag inte fått nåt sånt här ”erbjudande”. Igår la jag en annons och fick det här 1 minut efter den blev inlagd typ, ”kirjuta mulle karlida173@gmail.com”. Jag skrev tillbaka även om jag visste vad det var men fick inget svar.Åh ännu mer roligt!
Får sms att någon är intresserad av en av mina cyklar, och att jag ska kontakta dem via mail.
Sagt och gjort, och frågar vilken cykel det är hen är intresserad av.
SMS från 191011
Så här i efterhand, så borde ju den konstiga meningen ha väckt misstanke, men fick ju det innan jag hade druckit kaffe :)
Jag
Person
Jag
Varpå
PayPal-scam
Där ser man!
PayPal-scam via blocket!
Jag tror inte jag har haft en enda annons på blocket där jag inte fått nåt sånt här ”erbjudande”. Igår la jag en annons och fick det här 1 minut efter den blev inlagd typ, ”kirjuta mulle karlida173@gmail.com”. Jag skrev tillbaka även om jag visste vad det var men fick inget svar.
Skriv aldrig till nån på mail när det gäller blocket. Det finns ingen anledning att göra det när man har meddelanden på Blocket.
Nu så vill han ha båda hojjarna.
Så jag skrev att jag inte har Paypal, utan bara ett Schweiziskt bankkonto.
Väntar med spänning på svar!
ok no problem i can also transfer the money from my paypal account to your Bank account so kindly get back to me with your bank details for the payment
Bank Name ..
Account Holder's name..
Account Number ..
Phone Number ..
Total Amount..
Home Address for pick up.
Renoir:
Det är kul att leda de på fel spår lite grann.? Samma sak gäller telefonförsäljare.Nu så vill han ha båda hojjarna.
Så jag skrev att jag inte har Paypal, utan bara ett Schweiziskt bankkonto.
Väntar med spänning på svar!
Sjukt snabb styrposition.Ja, det är faktiskt sant!!!
Nu kan du, vanliga människa, bli ägare till en Biltemaracer!!!!
Och detta för endast 2000 kr.
Sikta mot sorkarna!Sjukt snabb styrposition.
Den där har varit ute i typ år och dar...33000kr för en cykel med delar som är mellan 9-12 år gamla? Eller är det jag som inte fattar grejen?
![]()
Säljes: Scott Addict R1, Campagnolo, Zipp. !! 5,6kg !!
Long-term injury forces the sale of this remarkable machine. This is a Scott Addict R1 from 2009 equipped with Campagnolhappyride.se
Ja och priset ska nog fortfarande halveras för att få någon endaste intressent..Den där har varit ute i typ år och dar...
Man kan ju betala för att förnya nu, så vissa ser man längst upp varannan dag.?Dessa känns ju igen, verkar skapas en ny annons med några veckors mellanrum.. Betydligt oftare än vad som är 'godkänt' iaf. Och har de inte varit 3 månader gamla ett bra tag nu? Men nu prissänka 2000kr iaf. :-D
![]()
Säljes: Handbyggda gravelhjul
Hej! Har ett par riktigt fina gravelhjul till salu! Handbyggda i Tyskland! Sparsamt använda och i nyskick.happyride.se
Girighetens baksida. Nu kan man inte anmäla skamlösa bumpningar längre.Man kan ju betala för att förnya nu, så vissa ser man längst upp varannan dag.?
Yepp, lite som denna "klassiker"Ja och priset ska nog fortfarande halveras för att få någon endaste intressent..
Att brant gaffelvinkel kommer att vara det hetaste 2022.
Yepp, lite som denna "klassiker"
Du kan kanske få paketpris om du köper hans fatbikes också, till nypris - fast beggadeRegelbundet servad på märkesverkstad och rullat 50 mil? =)
Men den har ju stått inomhus!Regelbundet servad på märkesverkstad och rullat 50 mil? =)
Nästan värt att påpeka att inte en enda av hans auktioner har fått ett bud ännu ?Du kan kanske få paketpris om du köper hans fatbikes också, till nypris - fast beggade
![]()
Annonser från Jagger1 på Tradera.com
Handla second hand och begagnat från Jagger1 på Tradera. Hållbar shopping på Sveriges största cirkulära marknad, Tradera.comwww.tradera.com
Den här har väl redan figurerat här på blocket tråden vill jag minnas, typ förra hösten. Känner igen både cykeln och även annons texten. :DYepp, lite som denna "klassiker"
Jag tror att säljaren egentligen vill behålla grejerna. "Jag lovar, jag har gjort allt som går för att sälja lite prylar, men marknaden är stendöd"Nästan värt att påpeka att inte en enda av hans auktioner har fått ett bud ännu ?
Smart knep, det ska jag lägga på minnet ?Jag tror att säljaren egentligen vill behålla grejerna. "Jag lovar, jag har gjort allt som går för att sälja lite prylar, men marknaden är stendöd"
"Den ligger till och med uppe i Happys Blockettråd, inte ens cykelnördar köper cyklar just nu."Jag tror att säljaren egentligen vill behålla grejerna. "Jag lovar, jag har gjort allt som går för att sälja lite prylar, men marknaden är stendöd"