Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Top 8 var rätt tufft men räknas xcc är det klart. Top 8 på två (fyra) tävlingar är ännu tuffare. 2019 måste räknas?
Jo, tränar hon oftast stående på låg kadens uppför är det klart att hon blir bra på det. Sticker dock ut en del.Jag misstänker att Jenny cyklar på det sättet som känns bäst för henne.
Var du tvungen att skriva det där? Nån som vill köpa min cykel?Inomhus på trainern kan jag hålla 350w i 30 min om jag står och bryter upp för en backe . Sitter jag ner , knappt 300w..
”En rejäl uppryckning mot förra veckans 10:e och 9:e plats i Albstadt” ?"Rissveds världscuptrea i Tjeckien"
![]()
Mountainbike: Rissveds världscuptrea i Tjeckien
Cyklisten Jenny Rissveds har fått en fin start på världscuphelgen i Nove Mesto, Tjeckien. Svenskan spurtade hem tredjeplatsen när short track-tävlingen avgjordes under fredagen.www.svt.se
Ja, som att dubbla topp 10 resultat efter att inte tävlat på två år skulle vara ett dåligt resultat ?”En rejäl uppryckning mot förra veckans 10:e och 9:e plats i Albstadt” ?
Haha jag tänkte precis på det med. Förra helgens resultat var jag sjukt imponerad av med tanke på hennes tävlande sista tiden. Hade ju knappt cyklat internationella tävligar på lång tid och sen håller ju motståndet i världscupen hög kvalitet!”En rejäl uppryckning mot förra veckans 10:e och 9:e plats i Albstadt” ?
Körde hon inte några lopp förra året? Vill minnas att hon då körde några lopp för team31Ja, som att dubbla topp 10 resultat efter att inte tävlat på två år skulle vara ett dåligt resultat ?Cykling är en lite för liten sport i Sverige för att gemene man ska förstå hur hård konkurrensen är.
Vm bröt hon väll?Körde hon inte mot men var inte i form? Hon var ju skadad också. Bröt hon inte nåt lopp?
Precis. Ser det nu. Jenny, Kate och Terpstra DNF.Vm bröt hon väll?
XC-mtb ÄR en liten sport överallt. (därmed inget negativt sagt om prestationerna hos de bästa.)Ja, som att dubbla topp 10 resultat efter att inte tävlat på två år skulle vara ett dåligt resultat ?Cykling är en lite för liten sport i Sverige för att gemene man ska förstå hur hård konkurrensen är.
Ja det är där mina pengar sitter i alla fall. Hon ser ju urstark ur. De andra kan inte svara.Blir det som förra veckan att Lecomte bara försvinner!?
Ja verkar som det. Jag utgick från hennes egen hemsida, men den verkar inte vara komplett. Fel av mig.Körde hon inte några lopp förra året? Vill minnas att hon då körde några lopp för team31
Edit : obs.lägger ingen värdering mot prestationen. 9-10 placering är grymt bra oavsett. Min inflikning var mer emot att hon inte skulle ha tävlat på två år innan förra helgen.
Tänkte mer på cykling som helhet. Men att nivån är högt rakt igenom tycker jag man på resultaten på atleter som hoppar mellan de olika disciplinernaXC-mtb ÄR en liten sport överallt. (därmed inget negativt sagt om prestationerna hos de bästa.)
Såg inte bättre ut. Man för trösta sig med att McConnell kör riktigt bra. OS-platsen bör väl vara säkrad nu.Hon verkar ha brutit loppet
Läge för Lecomte att ta en oläglig punktering för att öka på spänningen lite?!
Är tusan mig inte lätt att hålla rätt på vilken tråd man är i!