Blockettråden 2

Blockettråden 2
Det är uppenbarligen inte klart för säljaren, vilket illustrerar den problematik jag vid tidigare tillfällen har pekat på.

Menade med "alla" egentligen alla som läser annonsen. Vet inte om det är klart eller inte för säljaren. Kanske vill hen "missbruka" ordet. Men måste medger att ordet är problematiskt i annonser (skulle inte använda det själva i en annons).

Blockettråden 2
Menade med "alla" egentligen alla som läser annonsen. Vet inte om det är klart eller inte för säljaren. Kanske vill hen "missbruka" ordet. Men måste medger att ordet är problematiskt i annonser (skulle inte använda det själva i en annons).
Vi förefaller ha en påtaglig samsyn i sakfrågan. ?

Blockettråden 2
Fick hem "knappt använda" bromsar...

Säljaren och jag har nog lite olika definition av "knappt använda" :

20210521_095904.jpg

Blockettråden 2
Ja, växellådan börjar löpa fint på 142 nu runt 2020 -2021. I det här fallet med bromsarna så är det bara helt korrekt att bromsarna ska bäddas in.

Blockettråden 2
Ungefär som när jag köpte en S-works phenomsadel här av en riktig tomte. Det kommer en specialized phenom comp.
"Knappt använd men lite skrapad".

Snubben vägrade ta tillbaks den också trots helt fel vara. Från lättast och dyrast i serien till billigaste, men stavar man "bak" med ck kanske man inte är så bright.

Tillbaka
Topp