Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
14,7 km/h börjar jag med.
Asfalterad stig? ?
Yepp, men skriv det inte högt!Vad är det här, ska ni försöka få träknackarn att lägga upp sina rundor?
Klart att de inte gör en bättre, men det är ändå roligt på något vis.ramlar man inte automatiskt under 15 kmh:)?
sen kan man undra om allt detta loggande gör en lyckligare eller för den del bättre som cyklist.
loggar numer bara längre landsvägsturer, och ibland om jag visas en ny tur i okänt område på mtb.
Cyklade till min syster på trialcykel nedförsbacke hela vägen.Har inte några faktiska siffror, men då man höll på med lite trialgrejer och skulle ta sig till någonstans längre bort så borde jag ligga bra till.
22/20 utväxling och ingen sadel ger bra förutsättningar för att vara långsam
Jag har faktist använt snittfarten tvärtom och satt ett maxvärde på snittfarten jag inte tillåter mig att gå över - just för att inte stressa igång mig och så att det inte går slå rekord - jag har redan kört så fort jag "får" på pendlingen.ja en huvudfunktion för de flesta är väl att göra tråkiga pass mindre tråkiga:)
men när man tänker efter; bättre kan man säkert bli med hjälp av cykeldatorn, om man seriöst följer variabler man får från effektmätare och pulsgivare.
bara att det är över nivån för typ 99 procent av de som ständigt loggar, som man fattar det mest för att prylen sitter där?
sen vid pendling tycks det för vissa skapa en stress som inte är helt nyttig för trafikmiljön.
Sämre kan du!22,1 i snitt borde platsa i tråden.
Visa bilaga 507873
Grav diskriminering då 90% av min asfaltscykling sker med småbarn och långsammare än det ,Hur långsamt har du cyklat minst 15 km? Cykla med småbarn går bort.
14,7 km/h börjar jag med.Visa bilaga 507792
Och ändå var det nerför?22,1 i snitt borde platsa i tråden.
Visa bilaga 507873
Det är ju doping att cykla med småttingar... ?Grav diskriminering då 90% av min asfaltscykling sker med småbarn och långsammare än det ,
bortsett från pendlingen då?…
Den där kan jag slå i motvind. Tyvärr har jag ingen logg på Täbys 200k i början av milleniet. Drygt 20m/s motvind (mer i byarna) ut mot Hallstavik. 23 anmälda, 12 startande och var det 7 som gick i mål.
Vilket minne☆Den där kan jag slå i motvind. Tyvärr har jag ingen logg på Täbys 200k i början av milleniet. Drygt 20m/s motvind (mer i byarna) ut mot Hallstavik. 23 anmälda, 12 startande och var det 7 som gick i mål.
Sista 10 km mellan Skebobruk och Hallstavik tog nästan 1 timme.
30.000 el-abonnenter i Roslagen saknade ström. Det är den långsammaste 10km jag gjort.
Jo den rundan glömmer jag aldrig, skrev en RR i Julia & Julius (Fredrikshofs medlemstidning). Belöningen kom i Uppsala när man kunde rulla i 25kph utan att trampa?Vilket minne☆
Fast är det verkligen en runda om man inte startar och slutar på samma ställe? Va va va? ?22,1 i snitt borde platsa i tråden.
Visa bilaga 507873
Den måste göras om helt klart!Fast är det verkligen en runda om man inte startar och slutar på samma ställe? Va va va? ?
/Vän av ordning
Gissar att resultatet inte hade blivit en högre snitthastighet om han cyklat tillbaka till starten...Den måste göras om helt klart!
Och det är ju i detta sammanhang ett bättre resultat. Långt och långsamt är kung. Här iaf.Gissar att resultatet inte hade blivit en högre snitthastighet om han cyklat tillbaka till starten...
Ganska mycket uppför....
Bitvis hike a bike :-)Ganska mycket uppför....