Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte helt ointresserad.Jag eldar ek en del. Bör dock vara väl torkad i flera säsonger och blandas med annan ved pga garvsyran. Om någon nu är intresserad (för att nästan närma oss topic)
Jag är inte helt ointresserad.
Det alternativet finns inteJag är inte helt ointresserad.
Jo det är därför jag eldar. Vill man ha det svalt eldar jag inte.Blir det inte hög temp?
Detta svar var inte med i listan.
Det alternativet finns inte
Själv brukar jag ibland skicka ett högt bud där jag säger att jag är intresserad av att köpa den, sen när de svarar så skriver jag att ”Nä jag vill inte köpa den, jag var bara intresserad av att köpa den, du ville ju inte heller sälja den utan du var ju bara intresserad av att sälja den, varför blir du så arg?” Brukar få riktigt roliga arga svar tillbaka ?Ännu en intressekoll. Utan ett tänkt pris är det ju meningslöst eller ska man skicka PM med skambud till alla intressekollare?
Värdet är nog lite högre än det i annonsen, men cyklarna är så gamla och skicket är så okänt att 1000 kr för båda nog kan anses rimligt.Vet inte om det är stulet eller vettigt pris?
"Cyklar säljes säljes i Huddinge - Blocket" https://www.blocket.se/annons/stockholm/cyklar_saljes/97625808
Den är ju gjort av nåt material i alla fall.Två år gammal sjuväxlad räser för mellan tio och hundra tusen?
Bara två år gammal!
Jag är intresserad av att sälja något liknande dyrt.Den är ju gjort av nåt material i alla fall.
I det här läget börjar jag undra om intressekoll ändå inte har sin plats
Votec jonnen är ju kult ! ?Vet inte om det är stulet eller vettigt pris?
"Cyklar säljes säljes i Huddinge - Blocket" https://www.blocket.se/annons/stockholm/cyklar_saljes/97625808
Håller den gamle skojaren på fortfarande? Trodde att han flyttat från stan.Köptes för ett år sen...årsmodell 2016...rätt långt styrör att ha cyklat 10 mil med
(Säljare är förvisso Billebro)Visa bilaga 514817
Han verkar ju få sina stulna cyklar såld så...Är det bara jag som får lite dåliga vibbar av den här användarens annonshistorik?
Skumt....Han verkar ju få sina stulna cyklar såld så...
Bara två år gammal!
Är det samma hoj och säljare? Som säljer den dyrare här på Happy? Tråkig stil.Om någon får för sig att köpa den här så rekommenderar jag att man köper den 2000kr billigare på blocket istället.
(9900kr här, 7900kr på blocket.)
![]()
Säljes: Cannondale M2000
M2000 va \"Cannondales Top of the line\" på 90-talet som många drömde om att köpa men vahappyride.se
Nu har säljaren korrigerat priset till 7900kr även här.Om någon får för sig att köpa den här så rekommenderar jag att man köper den 2000kr billigare på blocket istället.
(9900kr här, 7900kr på blocket.)
![]()
Säljes: Cannondale M2000
M2000 va \"Cannondales Top of the line\" på 90-talet som många drömde om att köpa men vahappyride.se
Jag la ut den för fel summa och det var verkligen inte meningen för det. Ber om ursäkt för detÄr det samma hoj och säljare? Som säljer den dyrare här på Happy? Tråkig stil.
Jag som alltid brukar erbjuda en viss Happy-rabatt när jag saluför prylar på flera ställen. Allt enligt god sed hos Porscheklubben.
Det kan hända drn bäste. Snygg hoj, hoppas den hittar ett nytt hem. ?Jag la ut den för fel summa och det var verkligen inte meningen för det. Ber om ursäkt för det
Undra om personens olycka orsakades av att denne kunde inte bromsa när det behövdes på grund av det magiska vinkeln på styret.
Känns som om det kan vara svårt att bromsa med den vinkeln
Happy täcker hela Sverige, så det så!Håller den gamle skojaren på fortfarande? Trodde att han flyttat från stan.
Sant, blir ganska aero om man håller händerna som det är tänkt i bocken.Det står "Snabb" i rubriken. Att bromsa ger lägre hastighet.
För mig som inte kikat på annonsen i fråga: på vilket sätt visar bilden att cykeln är snabb?
Står ju i annonsrubriken att den är snabb, det ska man väl inte ifrågasätta.För mig som inte kikat på annonsen i fråga: på vilket sätt visar bilden att cykeln är snabb?
Står ju i annonsrubriken att den är snabb, det ska man väl inte ifrågasätta.
Jo men enligt kartan på bilden verkar han fortfarande bo i tyresöområdet.Happy täcker hela Sverige, så det så!
Måste ju vara en sån där motor - MTB eller?