Bamsebjörn
Aktiv medlem
Barncyklar samlingstråd
Ifall du köper xc260 så åk över till Decathlon ifall du har någon i närheten av XXL där du bor. Köp ett triggerväxelreglage och byt ut vridreglaget som kommer med hojen. Du behöver isf nya handtag oxå. Vridreglaget kan med fördel källsorteras på lämplig återvinningscentral.Stämmer rätt bra med min egen analys. Vitus Nucleus 26 är dessutom löjligt dyr numera. White XC 260 känns som rimligaste alternativet eftersom cykeln kommer stå utanför skolan varje dag också.
Vi har dämpargaffel idag (Frog 62 MTB) men jag tycker inte en tillför något mer än vikt och cred.
Xc260 är en jättelätt och prisvärd barncykel i förhållande till sitt pris. Köp den då de har kampanjpris.
Går att slänga på en dämpad gaffel ifall man vill göra den mer förlåtande i skogen. Jag satte dit en gammal 100mm men 80mm vore kanske snäppet bättre. Vill man köpa en ny prisvärd lätt dämpargaffel är manitou markhor ett bra val (100mm) 1656g.
Shop Manitou Markhor suspension fork 100 mm now | Rose Bikes
Manitou Markhor suspension fork 100 mm at Rose Bikes. • 30 days free returns in EU • Fast delivery • Many items directly available
Senast ändrad: