Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska den vara bra för? Dvs. Hur ska du cykla?Söker tips på en någorlunda bra MTB med koniskt styrrör och minst 1x9 drivlina inom priset av högst 8 000kr.
Finns det? Eller är mina önskemål för höga med tanke på vad jag önskar att betala för cykeln?
Söker tips på en någorlunda bra MTB med koniskt styrrör och minst 1x9 drivlina inom priset av högst 8 000kr.
Finns det? Eller är mina önskemål för höga med tanke på vad jag önskar att betala för cykeln?
Den bör klara av lättare hopp och lättare MTB spår.Vad ska den vara bra för? Dvs. Hur ska du cykla?
Den har jag kollat på och den verkar vara bra. Säljs den någon annanstans än på bikester? De har tyvärr inga XL kvar, annars så hade jag köpt den direkt. Jag är 190cm lång och då är väl en L lite liten kanske? Eller tror du att en L skulle funka för mig ändå?Jag tipsade om Kona Lava Dome 2022för ett tag sedan här: https://happyride.se/forum/threads/koeprad-mtb-instegscykel-at-nyboerjare.3692758/#post-4138243
Tack för tipsen! Hittar inte am100 eller stoic. Är det Canyon stoic du menade?I prisklassen finns även am100, stoic, Vitus nucleus och marin bobcat.
Bobcat brukar gå att få tag i.
![]()
Stoic 2
A no-nonsense, hard-as-nails trail hardtail at an incredibly accessible price. Get one. Head to the trail. Get rowdy. Repeat.www.canyon.com
Hardtail MTB | Cykelsport | Decathlon
Här hittar du hela Decathlons utbud av hardtail MTB! Högsta kvalité till lägsta pris. Beställ här!www.decathlon.se