Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Som jag har förstått det hela så kommer Fairlight att justera priset. De har sagt tidigare att ingen ska betala mer än vad man avtalat om vid beställningstillfället. Så jag antar att du kan be Fairlight att på något sätt återbetala eventuella extrakostnader. Kontakta dem och kolla.Jag får en version 3. Tyvärr för mig är tillverkningen flyttad från EU till Taiwan, vilket blir lite tull men Fairlight drar av brittisk tull så det blir inte så farligt.
Vad är de som skiljer 2an till en version 3a? Är de stora förändringar?
Jag har fått info-mail om det. Har inte lusläst det men det verkar som stt mitt val blir en liten prishöjning eller ingen cykel.Som jag har förstått det hela så kommer Fairlight att justera priset. De har sagt tidigare att ingen ska betala mer än vad man avtalat om vid beställningstillfället. Så jag antar att du kan be Fairlight att på något sätt återbetala eventuella extrakostnader. Kontakta dem och kolla.
Detta är vad de kommunicerat tidigare: All orders secured with a deposit are always honoured at the agreed price at time of order.Jag har fått info-mail om det. Har inte lusläst det men det verkar som stt mitt val blir en liten prishöjning eller ingen cykel.
Och vilken katalog! https://fairlightcycles.com/wp-content/uploads/2022/05/Holt-Design-Notes.pdfhttps://www.instagram.com/p/CeRVuqOMPZi/ Jesus vilken snygg hoj.
Faran?Alla Fairlights kataloger ger nycykelsug. Men jag är fram för allt väldigt stolt över att de namngett en cykel efter mig!
Grattis, ser väldigt fin ut! Jag får vänta ett tag till... Var på Painfreepower för att testa mått i onsdags och beställde en Secan på kvällen ? Leverans i decemberÄntligen en ny-cykel-dag. Beställde i oktober. Kom i veckan. ”Billigaste” Faran versionen, storlek 61t. Den är helt fantastisk, otroligt skön känsla.
Du råkar inte finnas i Uppsala? Jag är sugen på en Moss Faran men ligger mellan 61T och 61R.Äntligen en ny-cykel-dag. Beställde i oktober. Kom i veckan. ”Billigaste” Faran versionen, storlek 61t. Den är helt fantastisk, otroligt skön känsla.
Jag vet att det finns (minst) en grön 61R i Uppsala.Du råkar inte finnas i Uppsala? Jag är sugen på en Moss Faran men ligger mellan 61T och 61R.
Om ägaren hänger här får han gärna slänga ett pm till mig. Jag kan ta med finöl.Jag vet att det finns (minst) en grön 61R i Uppsala.
Nej inte Uppsala tyvärr. Våndades själv mellan 58t och 61t. Var aldrig inne på r, ute efter den mera upprätta ställningen.Du råkar inte finnas i Uppsala? Jag är sugen på en Moss Faran men ligger mellan 61T och 61R.
Vilken färg?Grattis, ser väldigt fin ut! Jag får vänta ett tag till... Var på Painfreepower för att testa mått i onsdags och beställde en Secan på kvällen ? Leverans i december![]()
Blev svart med sadelstolpsklämma och headset i silver. Inte supersåld på någon av färgerna riktigt. Blå såg fin ut men fanns inte, lutade åt putty men tjejen höll inte med ?Vilken färg?
Bra val. Hade nog valt svart om den funnits för Faran när jag beställde.Blev svart med sadelstolpsklämma och headset i silver. Inte supersåld på någon av färgerna riktigt. Blå såg fin ut men fanns inte, lutade åt putty men tjejen höll inte med ?
Faran till salu! Skulle aldrig sälja min men nu finns det chans för dig som inte har nån.
https://happyride.se/annonser/intressekoll-fairlight-faran-2-0.200822/
Jag tycker mig ha läst någonstans att stl 61 har något tjockare rör. Kan inte hitta detta när jag letar nu dock...Det är ganska tunna rör i dem 0,5 mm, lite tveksam till det för en långfärdscykel och hade nog hellre valt ett något enklare rörset med större godstjocklek om jag skulle beställa ett custombygge.
Kan ha varit Strael och Secan osäker på om det gäller Faran.Jag tycker mig ha läst någonstans att stl 61 har något tjockare rör. Kan inte hitta detta när jag letar nu dock...
Kul! Det är så det skall känns med en cykel. Det är där jag vill hamna med en Strael. ?Såg tråden och började fundera och räkna. Jag har cyklat ungefär motsvarande ett varv runt jorden på min Faran mk1. Den har samlat på sig många lackskador och börjar bli lite rostig här och där. Jag har frätt bort en sadelstolpe på den och i vintras gängade jag om vevlagret. I ärlighetens namn har den också gått och lagt på sig lite med tunga stålstänkisar, väskhållare och frontrack. Det är som att vi åldras tillsammans, år efter år, kilometer efter kilometer. Min Faran och jag.