Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välsignade vägar borde det ha stått.
som på vätternrundan, hallelujabacken ?Välsignade vägar borde det ha stått.
Är inte Partille redan en ”blå”
Det är just det, så det här var ju lite extra kul :) kanske de lyckas värva någon :)kommun och typ sist i regionen med att sopa cykelvägarna?
Ser ut lite som en brant vi tog igår i Vallentuna. Men det kan ju finnas fler med det där utseendetEn vacker dag när inte minnet av ett krossat nyckelben är lika starkt...Då ska jag köra den här rackaren.... Eller aldrig ??...Visa bilaga 576500
Ah, Vallentuna, finns endel skoj där.... Men det där hoppet ger jag mig inte på. Det finns en sak som är läskigare än rollers...gaphopp ?. Hoppas du kom över ?!Ser ut lite som en brant vi tog igår i Vallentuna. Men det kan ju finnas fler med det där utseendet
Fanns lite fina gaps där också, sådana man gärna klarar på första försöket. Vågade först inte, men sen tog idioten i mig över och jag provade ändå.
Visa bilaga 576676
Jag har inte kört Das Röller ännu, de få gånger jag varit i Kolarängen så har jag fegat. Typ alltid på hösten när det är blött.Ah, Vallentuna, finns endel skoj där.... Men det där hoppet ger jag mig inte på. Det finns en sak som är läskigare än rollers...gaphopp ?. Hoppas du kom över ?!
Branten på min bild är Das Röller, Älta.
Ja, blött vill man inte ha... Tror egentligen att den är ganska snäll... Bara det att den är lång.. Det sitter i skallen helt enkelt... ?Jag har inte kört Das Röller ännu, de få gånger jag varit i Kolarängen så har jag fegat. Typ alltid på hösten när det är blött.![]()
Det är bara i huvudet, den är nog jättebra. Har kört massa rollers som troligen är värre egentligen ?Ja, blött vill man inte ha... Tror egentligen att den är ganska snäll... Bara det att den är lång.. Det sitter i skallen helt enkelt... ?
Missade nästan landningen, åt rätt håll alltså. Sen var man ju tvungen att köra flera gånger till. Lite ovant att hoppa med ny hoj men den uppförde sig bra ?Ah, Vallentuna, finns endel skoj där.... Men det där hoppet ger jag mig inte på. Det finns en sak som är läskigare än rollers...gaphopp ?. Hoppas du kom över ?!
Branten på min bild är Das Röller, Älta.
SnyggtMissade nästan landningen, åt rätt håll alltså. Sen var man ju tvungen att köra flera gånger till. Lite ovant att hoppa med ny hoj men den uppförde sig bra ?
Aha, så det där är das röller. Ja den ser ganska lång och brant ut men verkar samtidigt på något vis snäll.
Nu får ni ställa mig vid skampålen men jag kan inte låta bli: ja träd mellan tanten hade inte varit lika skönt.Tant mellan träden...Visa bilaga 576674
Jag har skallat ett träd en gång, och tacklat några träd... Gränsla låter som något som bör undvikas ??.Nu får ni ställa mig vid skampålen men jag kan inte låta bli: ja träd mellan tanten hade inte varit lika skönt.
Tro mig @josofin jag har provat att gränsla ett träd, inget jag rekommenderar. Där går gränsen för vad jag tycker är mysigt. Tur att jag hann med två barn innan
Om jag ska fjäska lite tycker jag att du är en frisk fläkt för det kvinnliga släktet i den här ubergrabbiga miljön.
Keep it up!
H Farsan
Självklart inte.Friskvårdstimme på eftermiddagen med landsvägsrunda och havsbad!
Visa bilaga 577263
Kan det vara säsongens sista bad? Hoppas inte!
Det skålar vi på. Samma ställe som din första bild. Den 29/7, magiska kvällar på strandpromenaden.Ja va fan..det blev en kvällsrunda på graveln med , älskar min stad Varberg! Visa bilaga 577955Visa bilaga 577956