Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

IMG_20220823_171745.jpg

Frun tycker den ser ut som en häxskog!
Jag tycker det känns magiskt!
Hon brukar iof påstå att jag är en häxa.

En vacker dag när inte minnet av ett krossat nyckelben är lika starkt...Då ska jag köra den här rackaren.... Eller aldrig ??...Visa bilaga 576500
Ser ut lite som en brant vi tog igår i Vallentuna. Men det kan ju finnas fler med det där utseendet :giggle:

Fanns lite fina gaps där också, sådana man gärna klarar på första försöket. Vågade först inte, men sen tog idioten i mig över och jag provade ändå.
1661354211939.png

Ser ut lite som en brant vi tog igår i Vallentuna. Men det kan ju finnas fler med det där utseendet :giggle:

Fanns lite fina gaps där också, sådana man gärna klarar på första försöket. Vågade först inte, men sen tog idioten i mig över och jag provade ändå.
Visa bilaga 576676
Ah, Vallentuna, finns endel skoj där.... Men det där hoppet ger jag mig inte på. Det finns en sak som är läskigare än rollers...gaphopp ?. Hoppas du kom över ?!
Branten på min bild är Das Röller, Älta.

Ah, Vallentuna, finns endel skoj där.... Men det där hoppet ger jag mig inte på. Det finns en sak som är läskigare än rollers...gaphopp ?. Hoppas du kom över ?!
Jag har inte kört Das Röller ännu, de få gånger jag varit i Kolarängen så har jag fegat. Typ alltid på hösten när det är blött. :LOL:

Missade nästan landningen, åt rätt håll alltså. Sen var man ju tvungen att köra flera gånger till. Lite ovant att hoppa med ny hoj men den uppförde sig bra ?

Aha, så det där är das röller. Ja den ser ganska lång och brant ut men verkar samtidigt på något vis snäll.

Missade nästan landningen, åt rätt håll alltså. Sen var man ju tvungen att köra flera gånger till. Lite ovant att hoppa med ny hoj men den uppförde sig bra ?

Aha, så det där är das röller. Ja den ser ganska lång och brant ut men verkar samtidigt på något vis snäll.
Snyggt ✈️.
(Fråga @manneblask vart ni ska åka nästa gång ni lämnar kommunen, han har en inbjudan ??).

Ny här så tänkte att vad passar bättre än att visa hur mitt cykeläventyr började... Safe to say att jag blev "smittad" av cykeldjävulen och har bytt upp mig lite, men det får vi tala mer om en annan dag, as per the rules :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Bilagor

• D10521D7-CD55-4760-97FA-90F85580AD87.jpeg
    D10521D7-CD55-4760-97FA-90F85580AD87.jpeg
    811.8 KB · Besök: 68
Nu får ni ställa mig vid skampålen men jag kan inte låta bli: ja träd mellan tanten hade inte varit lika skönt.
Tro mig @josofin jag har provat att gränsla ett träd, inget jag rekommenderar. Där går gränsen för vad jag tycker är mysigt. Tur att jag hann med två barn innan:sneaky:
Om jag ska fjäska lite tycker jag att du är en frisk fläkt för det kvinnliga släktet i den här ubergrabbiga miljön.
Keep it up!
H Farsan

Nu får ni ställa mig vid skampålen men jag kan inte låta bli: ja träd mellan tanten hade inte varit lika skönt.
Tro mig @josofin jag har provat att gränsla ett träd, inget jag rekommenderar. Där går gränsen för vad jag tycker är mysigt. Tur att jag hann med två barn innan:sneaky:
Om jag ska fjäska lite tycker jag att du är en frisk fläkt för det kvinnliga släktet i den här ubergrabbiga miljön.
Keep it up!
H Farsan
Jag har skallat ett träd en gång, och tacklat några träd... Gränsla låter som något som bör undvikas ??.

Och tack för fjäsket ??!

Kände att jag måste komma ut och röra på mig efter en dag av (försöka att) jobba hem med ett sjukt barn. Men att sladda i mörkret i geggan efter garsdagens skyfall låt inte lockande. Var helt förvånad att lite fuktet som fanns gjorde greppet ännu bättre än på torra hemstigen innan! Det blev hård körning under en vacker solnedgång.

2022-08-29-20-51-55-482.jpg

Tillbaka
Topp