Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Drack den igår. Nåt har hänt med mig för jag tycker att den var överhumlad. Eller så var den kanske det och min ölsmak är som den alltid varit. Gillade den inte i alla fallVisa bilaga 579369
Efter en hel eftermiddag med barnkalas på Boda borg så satt de två fatbikande kaninerna bra
Jaså? Den var klart godkänd tycker jag.Drack den igår. Nåt har hänt med mig för jag tycker att den var överhumlad. Eller så var den kanske det och min ölsmak är som den alltid varit. Gillade den inte i alla fall
Smakade för mycket koriander tycker jag. Borde kanske legat och lugnat ner sig ett tag?
Tja, en räckte för ikväll. :)Smakade för mycket koriander tycker jag. Borde kanske legat och lugnat ner sig ett tag?
Riktigt god!Från Bayern, då vet man att det är bra?
Visa bilaga 580410
Den här var också god, trots att den kom från Baden-Württemberg ?Från Bayern, då vet man att det är bra?
Visa bilaga 580410
Tjuvstartar du med oktoberölen? Det är ju nästa fredag den börjar ?
Man måste ju göra lite market research inför detta!Tjuvstartar du med oktoberölen? Det är ju nästa fredag den börjar ?
Beställde några, kanske inbillning men det smakar västkust ?
Faktiskt funderat på vart du tog vägen.