me.I.am
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Jag hade också en frågetecken, så det var en fråga till dig.
Min svar på din fråga är "nej".
Mitt svar på din fråga: "Vet inte, därför frågar jag"
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade också en frågetecken, så det var en fråga till dig.
Min svar på din fråga är "nej".
Mitt svar på din fråga: "Vet inte, därför frågar jag"
Ja, jag tror att vi redan hade förstått varandras svar ;)
Är det en retorisk fråga?
https://happyride.se/annonser/cannondale-caad-12-105-strl-54.201659/ bra pris. Hade lätt köpt om det var en 56a!
Innan caad13 kom och fulade ner allt.
Om man slopar överröret blir det väl en damtralla?Slopat överrör och sadelstaget mycket lägre förfular ramen enligt mig iaf, gillar mer klassiska ramar! ??
Framförallt är den ful (svetsarna), blev dyrare och tappade väl egentligen halva caadlegacyn så att säga.Nu blev jag nyfiken, vad tycker du är sämre med CAAD13 än 12?
Helt plötsligt så var den på FB rätt billig? :)![]()
Fullsuspension Mountainbike Porsche Bike FS Evolution
Fullsuspension Mountainbike Porsche Bike FS Evolution. Carbonstel Str. M. Carbon sadelpind. Carbon sadel. Shimano XTR overalt. Hydrauliske bremser. Diavelo forgaffel. Klik pedaler. Cykelsko str. 44 samt univasalpumpe til dæk og forgaffel. Fremstår med minimal brugsslitage.www.lauritz.com
Det hade väl varit på sin plats med en K&S-kategori för Intressekoll, där man anonymt kan rösta antingen Yay eller Nay.Det funkar inte så enkelt med en enkät. Man måste har koll på representiviteten av dom som svarar. Troligtvis svarar personer som är intresserad oftare än dom som inte är intresserad (eller kanske tvärtom på happy). Så man måste också veta allmäna svarsfrekvens hos personer som är / är inte intresserad för att korrigera ration av svar ma har fått från intressekollen.
Men den är ju i viktklass med likvärdiga kolfibercyklar. Bara en sån sak. Sen får man inte glömma att "trek specialized scott" som ju avslutar hela annonsen. Det måste ju vara värt några tusen.Är inte c:a 10.000:- fruktansvärt dyrt för en ordentligt gammal Grand Canyon med alu-ram?
Alltså jag har David & Sutton's motsvarighet till salu på Blocket, men vi närmar oss nog OT lite nu...?![]()
Samhällsvetenskapliga metoder av Alan Bryman (Häftad)
Den här boken har blivit en klassiker inom området samhällsvetenskapliga forskningsmetoder. Upplaga 3 har blivit grundligt uppdaterad och här ingår såväl kvantitativ som kvalitativ forskning. ...www.bokus.com
Njae, jag tycker det låter som en högst relevant annons att slänga upp här. ?Alltså jag har David & Sutton's motsvarighet till salu på Blocket, men vi närmar oss nog OT lite nu...?
Det är ju Rasmus från bikers of sweden eller vad han kallar sig. Ej lektorat men prutat rejält själv.Men den är ju i viktklass med likvärdiga kolfibercyklar. Bara en sån sak. Sen får man inte glömma att "trek specialized scott" som ju avslutar hela annonsen. Det måste ju vara värt några tusen.
En nolla för mycket av misstag?![]()
Säljes: Trek Race Face MTB 26”
Hej, Säljer min Trek som varit en trogen tjänare genom åren. Väl använd men servad kontinuehappyride.se
En nolla för mycket av misstag?
Har det inte fyllts på ordentligt i lagren på senare tid? Så att den där typen av annonser endast leder till ett överfullt garage hos annonsören igen?Dropper eller ej, magstarkt att sälja en cykel för mer än nypris.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Scott Scale srl.M /dropper post & XLC-pedaler https://www.blocket.se/annons/varmland/scott_scale_srl_m_dropper_post_xlc_pedaler/103657078
Såna kunde man köpa för 10000kr på XXL för nån vecka sedan.Dropper eller ej, magstarkt att sälja en cykel för mer än nypris.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Scott Scale srl.M /dropper post & XLC-pedaler https://www.blocket.se/annons/varmland/scott_scale_srl_m_dropper_post_xlc_pedaler/103657078
Och om det går sönder så är det bara att sätta dit ett nytt. Enkelt och braBuntband är det starkaste material som människan känner till. Kommer hålla i evigheter.
Buntband är det starkaste material som människan känner till. Kommer hålla i evigheter.
Lance kanske har ollat den. Bara en sån sak motiverar ett något högt pris.Men den är ju "Nyservad av team mekaniker(Tour de France)" ?
Minus en nolla så. ?Gammal men väldigt fin cykel. Jag gillar formen och utseendet på den! Dock hade den gärna fått ha andra klibbor på hjulen än gula. Men jag skulle inte köpa den för 28500kr. Såld av Willys cykel i Göteborg (kistermärke på ramen). Willys köptes upp av Åkes sportservice 2003 så den är inte direkt dagsfärsk...
Visa bilaga 582967
Kanske i samband med att han "polerat styrstammen" som det kallas i Miyata tråden. Kom flera intressanta inlägg om det ons-tor denna veckan. ? Listan med köp inte cyklar börjar växa.Lance kanske har ollat den. Bara en sån sak motiverar ett något högt pris.
Vem länkar Cannondale hardtailen här på köp och sälj, eller det trasiga specialized-hjulsetet?
Jag var nära. 28k för en 26-tummare. Det är mer än en tusenlapp per tum!?Vem länkar Cannondale hardtailen här på köp och sälj, eller det trasiga specialized-hjulsetet?