Waylost
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Dåså, Allt i ordning. ?Jag har kapat styrröret, så nu är det helt sprickfritt med god marginal! Inte mycket justermån kvar dock
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dåså, Allt i ordning. ?Jag har kapat styrröret, så nu är det helt sprickfritt med god marginal! Inte mycket justermån kvar dock
Ser kanske ut så på bilden men jag kollade noggrant överallt efter jag hade kapat och det såg bra ut. Kan fixa en bildBara jag som tycker mig se synliga skador hela vägen ner till gula strecket? Visa bilaga 621427
Hehe, svarar mig själv. Tog loss styrstammen igen. Jag hade dragit åt med momentnyckel till 4Nm (lägre än rekommenderat). Ändå sprack den igen där den var helt oskadd innan (jag kollade riktigt noga). Måste ju vara nåt fel eller? Eller är det jag som är dum? Bild fick du iallafall?Ser kanske ut så på bilden men jag kollade noggrant överallt efter jag hade kapat och det såg bra ut. Kan fixa en bild
Gaffel?Vad kostar en ny?
Trist!Hehe, svarar mig själv. Tog loss styrstammen igen. Jag hade dragit åt med momentnyckel till 4Nm (lägre än rekommenderat). Ändå sprack den igen där den var helt oskadd innan (jag kollade riktigt noga). Måste ju vara nåt fel eller? Eller är det jag som är dum? Bild fick du iallafall?
Inte konstigt att de spricker med det priset!Visa bilaga 621432
Kanske inte passar men kolla med xxl, de har ofta ett oväntat lager med reservdelar
Eller så säljer de gafflarna utan vinst?Inte konstigt att de spricker med det priset!
Är det därför det går dåligt för xxl då?;)Eller så säljer de gafflarna utan vinst?
Ja, det är inte alls säkert att du kan se hur långt "sprickan/problemet" går bara genom att inspektera utifrån.Hehe, svarar mig själv. Tog loss styrstammen igen. Jag hade dragit åt med momentnyckel till 4Nm (lägre än rekommenderat). Ändå sprack den igen där den var helt oskadd innan (jag kollade riktigt noga). Måste ju vara nåt fel eller? Eller är det jag som är dum? Bild fick du iallafall?
Ja Auto Correct jobbar hårt i vissa annonser! :)![]()
Säljes: Canyon Abroad CF SLX 8 Disc eTap
Canyon Abroad säljes Fint skick Storlek 54 (S enligt Canyon) Inköpt av mig sommaren 2022, rullat ca 1400kmhappyride.se
Grym cykel om du ska utomlands
Olika däck på alla bilder ?Samma cykel men två olika annonser!
![]()
Säljes: Allebike majestic XTR 2019
Allebike majestic XTR Shimano xtr bromsar och växlar Rockshox sid framdämpare Rockshox sidluxe bakdähappyride.se
![]()
Säljes: Allebike majestic xtr
Allebike majestic XTR Säljes pga ny cykel. Kan tas med till Jönköping och Göteborg. Väl omhappyride.se
Olika däck på alla bilder ?
Något funky är det ju. Nya användare och annonserna skapade typ samtidigt.
Om inte någon har skapat en happyprofil i annans namn, så är Eric i alla fall en cyklist som tävlar flitigt.Kan inte svara för den billigare, men profilen för den dyrare verkar ju onekligen vara en riktig person. (Finns exempelvis på FB)
Skulle vara att det är XT då och inte XTRJag ser ingenting konstigt i första annonsen. I andra annonsen står "SID gaffel", men jag ser något annat på cykeln.
Skulle precis posta denna, du hann före. "KOM IGEN BRITT MARIE HÅLL CYKELN RAK"Bästa annonsbilden!
Visa bilaga 622720
Skärholmen vet jag inget om annat än att det brukar säljas stulna cyklar där.Man kan skymta ett namn under en etikett på kvittot.
Visa bilaga 622813
Lite lustigt när man skriver
"är man seriös RINGER man"
Men glömmer att lägga till ett telefonnummer
Finns det seriösa människor här? Det har jag missat :)
Visa bilaga 623110
Beaters verkar vara värdefulla nere i storstan.
Så länge du inte lägger ut den för femsiffrigt så lovar jag att jag inte kommer retas i tråden ?Alltså... om det här ämnet då - vad säljer man en ganska bra beater/pendelhoj för? Jag tänkte lägga ut min Scått, men vet inte vad ett, icke förolämpande, pris är (både emot säljare, och cykeln...?).
Vad är vettigt att begärna för en 26" med hydrauliska bromsar och typ 9-delat? Utan dynamot, tänkte jag nog... Och utan tejpad baklampa...
1000? 2000? Man vill ju inte blir uthängd i tråden...
Fet men svårsåld för sitt bruksvärde tror jag! Lycka till!?Alltså... om det här ämnet då - vad säljer man en ganska bra beater/pendelhoj för? Jag tänkte lägga ut min Scått, men vet inte vad ett, icke förolämpande, pris är (både emot säljare, och cykeln...?).
Vad är vettigt att begärna för en 26" med hydrauliska bromsar och typ 9-delat? Utan dynamot, tänkte jag nog... Och utan tejpad baklampa...
1000? 2000? Man vill ju inte blir uthängd i tråden...
Så... allt över 100000? :)Så länge du inte lägger ut den för femsiffrigt så lovar jag att jag inte kommer retas i tråden ?