IM
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Allt under 100 mil är det ju i alla fall. Det är sedan gammalt.Trodde nyskick var utan pedaler?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Allt under 100 mil är det ju i alla fall. Det är sedan gammalt.Trodde nyskick var utan pedaler?
Tjålad.
Allt under 100 mil är det ju i alla fall. Det är sedan gammalt.
Du tänker då bara på dig själv och inget på samhällets utsatta?Lade in en köpes-annons på blocket om en cykel och fick direkt napp, en person som inte bara hade en utan två av precis den modell jag söker och till ett bra pris! Han skulle skicka dem direkt efter jag swishat honom betalningen.
Konversationen tog ett snabbt slut när jag mycket tydligt meddelade att jag aldrig betalar i förväg men att jag skulle till platsen han uppgav och kunde hämta dem i person.
Haha, han här var lätt att genomskåda.
Lade in en köpes-annons på blocket om en cykel och fick direkt napp, en person som inte bara hade en utan två av precis den modell jag söker och till ett bra pris! Han skulle skicka dem direkt efter jag swishat honom betalningen.
Konversationen tog ett snabbt slut när jag mycket tydligt meddelade att jag aldrig betalar i förväg men att jag skulle till platsen han uppgav och kunde hämta dem i person.
Haha, han här var lätt att genomskåda.
Kan man göra så? ?"priset blir högre om du ska hämta den själv".
Jag tror att man kan göra hur man vill om man ändå inte har några varor att sälja.Kan man göra så? ?
Så länge man inte säljer....Jag tror att man kan göra hur man vill om man ändå inte har några varor att sälja.
Rimligt prissatt iaf :DVisa bilaga 630728
Härlig vinkel på styre + reglage.
Tror jag gav 1600 för mina!:) både i bättre färgen svart samt för spd som är mer attraktiv. Det här var nog 2016…
Kolla på nicket, hen rör sig på en annan nivå än vi vanliga fattiglappar?
Han kanske tycker det verkar vara svårt med både skiva och kassett på vänstersidan?Visa bilaga 630916
Kommer ni ihåg från förra året? Annonserades ut typ hela sommaren…
Han får väl tänka till. Och vända på bakhjulet.Han kanske tycker det verkar vara svårt med både skiva och kassett på vänstersidan?
Så jävla smart ? att han inte tänkte på det.Han får väl tänka till. Och vända på bakhjulet.
Dyrt säger jag, är Roadlite ens en lvg-hoj från början? Är det inte deras pendlare? I annat fall är den nog väldans gammal.Rimligt pris? Tjejen skulle behöva en enkel racer.Visa bilaga 631095
Dyrt säger jag, är Roadlite ens en lvg-hoj från början? Är det inte deras pendlare? I annat fall är den nog väldans gammal.
Pass på den enligt mig :)
Är tjejen ca 1,80m lång?Rimligt pris? Tjejen skulle behöva en enkel racer.Visa bilaga 631095
Yes. 183 om vi ska vara exakta.Är tjejen ca 1,80m lång?
Den hänger på vägen med streckkoden kvar! Det blir kanon det där.Det går för snabbt för mig nuförtiden: "som nyskick" och "i stort sett nyskick". Verkar betyda att cykeln är fyra år gammal.
Visa bilaga 631108
Vet ej, men jag tänker att det behövs lite mer information om någon ska vara villig att betala 5000kr...Har inga synpunkter på annonsen som sådan. Men jag förknippar inte Alex rims med finhjul. Det finns alltså?![]()
Säljes: Alex rims 29”
Md25 Shimano 12 delat hub Nya däck Bromsskivor Max 5mil Kan skickashappyride.se
Jag Stör Mig Otroligt På När Folk Skriver Såhär. Blir Gärna Utan
Vad har han fotat med? En gråsten tvättsamp eller Nokia 3310?
Webkamera från 1999 skulle jag gissa, med tanke på upplösning och 4:3 formatet på bilden. ?Vad har han fotat med? En gråsten tvättsamp eller Nokia 3310?
Vad har han fotat med? En gråsten tvättsamp eller Nokia 3310?