Citronkakan
Aktiv medlem
Noname mtb
Finns det några bra heldämpade Noname kolfiberramar som går att få i sverige? 29 tum såklart
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det blir ju billigare att köpa en gravel komplett med delar i Sverige av tex carbonara 696 än importera nu ?Beställ direkt från carbonda annars. Funkar hur bra som helst. Köpte en gravel från dem i höstas.
https://www.carbonda.com/mountain/
Kostar enligt följande:
For the FM1001 bike frameset ,the price details as bellow:
750USD for frame-BSA73 with standard matte finish
15USD for headset
15USD for rear axle
free for derailleur hanger
195USD for shipping cost ,tax free shipping ,shipping time is about 15-35 days.
Sedan kan de lacka i valfri färg för mellan 75-150 dollar beroende på antalet färger och typ. Metalliclack kostade 105 dollar för mig.
Svårt bara att få den heldämpad.Det blir ju billigare att köpa en gravel komplett med delar i Sverige av tex carbonara 696 än importera nu ?
Jag kanske var lite otydlig. Priset avser ju en heldämpad ram med 120-135mm dämpning.Det blir ju billigare att köpa en gravel komplett med delar i Sverige av tex carbonara 696 än importera nu ?
"Köpte en gravel från dom i höstas", tänkte på den meningen men fattade fel :)Jag kanske var lite otydlig. Priset avser ju en heldämpad ram med 120-135mm dämpning.