Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
idag var det nog tufft cykelpendla från lidingö eller nacka.
själv hade jag skön ljum medvind:)
det här trädet hade inte stått emot vindarna..
.Visa bilaga 659499
ser ju onekligen misstänkt ut, precis norr om chikanen. gåtfullt att det nu på morgonen täckte större delen av cykelbanan.kais01: Samma träd? Hjälpte till att dra undan det här igår vid 17:30-tiden. Enebyängen. Låg tvärs över cykelbanan. Är det inte svanar är det träd....
Visa bilaga 659504
Hmm, skita ner sig..Efter en snabb analys av valmöjligheterna bestämde jag mig för att skita ner mig
Tack för tipset, de kan man alltid ha i ramväskan.De här funkar bra för mig, lätta och tar inte mycket plats.
https://www.bikester.se/muc-off-mechanics-handskar-M155074.html
Skåda ljuset!Hmm, skita ner sig..
Men intressant, man kanske ska packa ner ett par plasthandskar bland verktygen som alltid åker med längst ner i ryggsäcken. Att meka med cykeln utan att bli smetig är guld värt!
Jag kör biltemas godkända lås. Funkar bra.Vad använder ni för lås på vardagarna? Behöver något vettigt för typ 600 spänn. Utgår från att det är kört att stoppa vinkelslip men att det åtminstonde ska ta nån minut att såga av låset.
Blev en Kryptonite Evolution, förhoppningsvis ryker den inte i första laget.Vad använder ni för lås på vardagarna? Behöver något vettigt för typ 600 spänn. Utgår från att det är kört att stoppa vinkelslip men att det åtminstonde ska ta nån minut att såga av låset.
Jag har köpt Abus Alarmbox, hoppas att ljudet är lite avskräckande/väcker uppmärksamhet... Går även att komplettera med kedja/vajer.Blev en Kryptonite Evolution, förhoppningsvis ryker den inte i första laget.
det där är inte morgon. det är natt. kanske möjligtvis ”svin-ottan” ?Riktigt fin morgon idag.
Visa bilaga 660351
Varför inte cykla åt sidan och stänga av det?Rätt schysst. Fortfarande många cyklister vid Hornstull och många har inte riktigt bra trafikvett.
Hade glömt att slå av ett larm på klockan från helgen så klockan 8 blev jag ackompanjerad av Svenska Arméns revelj i 10 min tills jag fick rött vid Årstaberg och kunde stänga av larmet :)
Borde haft skoskydd.
Haha, man "larmar på sig". Jag har inte heller någon smidig setup där jag når telefonen i farten.Rätt schysst. Fortfarande många cyklister vid Hornstull och många har inte riktigt bra trafikvett.
Hade glömt att slå av ett larm på klockan från helgen så klockan 8 blev jag ackompanjerad av Svenska Arméns revelj i 10 min tills jag fick rött vid Årstaberg och kunde stänga av larmet :)
Borde haft skoskydd.
Hade ju flyt, då kan man inte stanna :)Varför inte cykla åt sidan och stänga av det?
Den låter iofs rätt mäktig att cykla runt med. Nästa mindre pinsamt än Baby Shark metal version som dök upp (på högtalare) under min pendling idag ?
Jag gillar att ha mobilen på styret för då behöver man inte gå av utan kan göra enkla saker som tex stänga av ett larm utan att tappa fokus på vägen. Plus den ljuva musiken som strålar ut och förgyller dagen för mig och mina medtrafikanter.
Det gäller att synas och höras bra när man pendlar ?
Pros: alltid medvind oavsett hur man åkertre flaggor å ingen var vinklad åt samma håll?
Lite militärt övningsfält sådär... Blåser från alla håll samtiidgt och regnar underfrån.Fyra grader vid hav sex men när man har nya brallor och hösthandskar så var det ganska skönt ändå blåst från alla håll passerar en snabbmatsrestaurang i Årsta, tre flaggor å ingen var vinklad åt samma håll?