Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
2/5Fast själva lämningen, vilket betyg får den?
Eller så är där ny personal i butiken, eller så har förutsättningarna ändrats på annat sätt.2/5
Ungefär som när en upprörd kund berättar att dom minsann aldrig ska handla i butiken igen, men kommer in veckan efter och låtsas som ingenting
Eller så är där ny personal i butiken, eller så har förutsättningarna ändrats på annat sätt.
Ett som är säkert är dock att de som varit mest högljudda i vad som först verkade vara ett försök att visa någon sorts sympati för marr (Vilket hade varit förståeligt) istället visade sig vara ett vanligt simpelt reta-sig-på-någons-nick. ?
Mitt minne är att de mest högljudda är samma som under åren brukat komma med spydiga kommentarer baserat på mitt nick, men jag kan ju ta fel.Javisst, alla retar sig bara på ditt nick. Inte på dig eller att du skapade en fånig "nu lämnsr jag minsann forumet"-tråd![]()
Välkommen tillbaka!Det hade jag aldrig gissat att du tycker, men ok, det är noterat.
Rapporteringen gick väl sådär, resten tycker jag gick ganska bra.
Att kontot skapades enbart för rapporteringsfunktionens skull betyder inte nödvändigtvis att jag inte kan använda det för att skriva inlägg.
Javisst, alla retar sig bara på ditt nick. Inte på dig eller att du skapade en fånig "nu lämnsr jag minsann forumet"-tråd![]()
"Självinsikt"?Får bli en tredje kategori
Tackar tackar!Välkommen tillbaka!
Nu räcker det samt med ironi för ikväll. Det är trots allt bara fredag.OM bara OM man skulle slänga in en 4e kategori förutom surgubbar, mopeder och lämna så skulle det va nåt med cyklar
Nej. Sånt håller vi inte på med här.OM bara OM man skulle slänga in en 4e kategori förutom surgubbar, mopeder och lämna så skulle det va nåt med cyklar
Äh, det blev ju en jätterolig tråd. Och det går inte att förneka att Elhojtoken blev orättfärdigt anklagad. Befogat att ta upp diskussionen IMHO.Javisst, alla retar sig bara på ditt nick. Inte på dig eller att du skapade en fånig "nu lämnsr jag minsann forumet"-tråd![]()
Och det går inte att förneka att jag kunde ha skött det snyggare.Äh, det blev ju en jätterolig tråd. Och det går inte att förneka att Elhojtoken blev orättfärdigt anklagad. Befogat att ta upp diskussionen IMHO.
Och det går inte att förneka att jag kunde ha skött det snyggare.
Tackar tackar än en gångDet är inte förbjudet att få sitt konto raderat och göra ett nytt. Det har hänt många gånger. Man får faktiskt ändra sig. Det är helt ok.
Gubbarna behöver inte häckla.
Välkommen tillbaka :)
Jag tycker detta va en riktigt tråkig tråd. Inte för att du kände dig oegentligt bemött, det har vi väl alla gjort någon gång, utan för den sidan som kom fram av happy. Flera av de medlemmarna som jag ändå läst med viss aktning har i denna tråden visat en sida som inte bara gränsar till, utan är vuxenmobbning.Mitt minne är att de mest högljudda är samma som under åren brukat komma med spydiga kommentarer baserat på mitt nick, men jag kan ju ta fel.
Tack för ditt stöd.Jag tycker detta va en riktigt tråkig tråd. Inte för att du kände dig oegentligt bemött, det har vi väl alla gjort någon gång, utan för den sidan som kom fram av happy. Flera av de medlemmarna som jag ändå läst med viss aktning har i denna tråden visat en sida som inte bara gränsar till, utan är vuxenmobbning.
Hjärnan är bra konstig ibland.Att det skulle vara någon slags humor förstår jag inte.
Jag respekterar dina åsikter och intressen, även om vi troligen skiljer oss åt en hel del. Men jag har undvikt denna tråden med anledningen av att jag tyckte tonen var tråkig och skillnaderna å sido så tycker jag att du fått ett, rent ut sagt, kasst bemötande här.
Du verkar ha tagit det bättre än vad jag hade gjort, men ändå, förstår om du hade tröttnat.
Trådar som denna får mig själv att undra vad jag gör här.
Det finns inte plats för cykeldiskussioner på Happy längre, det ska avhandlas el-cyklar eller varför någon blivit kränkt?OM bara OM man skulle slänga in en 4e kategori förutom surgubbar, mopeder och lämna så skulle det va nåt med cyklar
Och Karlstadsflickor.Det finns inte plats för cykeldiskussioner på Happy längre, det ska avhandlas el-cyklar eller varför någon blivit kränkt?
Förr i tiden? Om i morse var dåtid, så visst...Det blir lite som förr i tiden när man stämplade ankomst och hemgång på arbetsplatsen .
Happy kanske skulle skaffa stämplingssystem ?
Precis, på byggena tillämpar dom fortfarande "stämpelklocka" iafFörr i tiden? Om i morse var dåtid, så visst...
Det är så det är med flex...Och inom vården. Ligger man för mycket back på flex blir det löneavdrag, mer 15 timmar plus så raderas överskjutande tid.
Så gulliga!!!?
FdAlpackor?
FdAlpackor?
Inga bilder på el-efanter bara!Eller så kapar vi tråden och fyller den med bilder på alpackor?
Alla cykelintresserade, som inte är intresserade av drama, lär sig snabbt att ignorera sånt här. Det är brus.Det finns inte plats för cykeldiskussioner på Happy längre, det ska avhandlas el-cyklar eller varför någon blivit kränkt?
Folk kanske lämnat forumet? Då tar det väl åtminstone en vecka före de är tillbaka.Bara 4 skrivna inlägg på hela helgen
En kan ju nästan tro att ni var upptagna med att cykla eller springa bus & godis
Fast då borde de ju skrivit här?Folk kanske lämnat forumet? Då tar det väl åtminstone en vecka före de är tillbaka.
Jag tycker också denna tråd har en tråkig ton och känns mobbande.Tack för ditt stöd.
Jag tror att det mest var ett uttryck för att de ville ha en reaktion som visade någon form av... tja, vad ska jag säga? Erkännande att trådstarten var lite för mycket, kanske.
Hjärnan är bra konstig ibland.
Jag har ibland tyckt att vissa medlemmar på forumet är knäppa som inte verkar ha någon som helst bild av olika medlemmar och vilka som brukar skriva vad, men jag har gjort mig skyldig till exakt samma sak.
Jag var faktiskt helt övertygad om att gänget jolov, Manurhin2, Stumpy m.fl. tillhörde de som titt som tätt brukade slänga ur sig tråkiga kommentarer till mig utan synbar anledning och att de helt enkelt passade på här i tråden.
Faktiskt fick jolov mig på andra tankar, och ett par sökningar senare insåg jag att det var väldigt sparsmakat med syrliga svar från dessa herrar, snarare tvärtom.
Jag vill därför ta tillfället i akt och be om ursäkt för mina rätt stöddiga svar.
Sant, hur får man annars uppmärksamhet?Fast då borde de ju skrivit här?