Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fy fan vad läskigt!Visa bilaga 662349
Fast tvärtom då…
Så lika men ändå så olika. Ett geni och en något.Fy fan vad läskigt!
En av dom har en morbror som har åkt dit för sexköp.Visa bilaga 662349
Fast tvärtom då…
Var tvungen att googla Åsa och förväntade mig en gammal gumma då det verkar vara Grohls look mer och mer ? Så var inte fallet men jag håller med om likhetenJo visst är Åsa Avdic å Dave Grohl rätt lika??
Den nedre känner jag igen, men den övre torskar jag på.
Instämmer. Någon som kan förbarma sig över oss okunniga och sprida lite ljus i kunskapsmörkret?Den nedre känner jag igen, men den övre torskar jag på.
Bägge torskat på att vara torskar.OK. Kan dock vare sig säga att jag ser den slående likheten eller fattar bär-snacket, möjligen med undantag för spekulationen från @Velocipeden.
OK. Kopplingen torsk till bär är dock för mig inte uppenbar.Bägge torskat på att vara torskar.
Visa bilaga 662454
Det BÄR inte att strula med köp-6?"Med betoning på BÄR" var kommer BÄR in?
Tänkte jag missat något nytt slangord. :)Det BÄR inte att strula med köp-6?
jomshof tycks dock hämta inspiration till sin frisyr från en viss annan och här onämnbar person?
Eller bra, tänk om Niclas tvingats offra sig för den framgångsrika delen av släkten?Tjena!
Helt fantastiskt att Pernilla Wahlgrens nya turne heter Happy Endings.. Timingen är oslagbart dålig.
Det är alltså så här det borde sett ut:Tjena!
Helt fantastiskt att Pernilla Wahlgrens nya turne heter Happy Endings.. Timingen är oslagbart dålig.
Vilka är de? ?
Jag känner mig gammal.Tjena!
En av Sveriges största influencers och en stor reggaeartist.
Jag känner mig gammal.
Visar väl bara att du inte sitter och röker på och kollar sociala medier i tid och otid.Jag känner mig gammal.
Valfritt underhållningsprogram på TV idag så är det typ hälften jag aldrig hört talas om! ;)Visar väl bara att du inte sitter och röker på och kollar sociala medier i tid och otid.
Okända "kändisar" som sjunger i en stuga på Gotland. Eller som berättar om sin trasiga barndom på ett random slott i landet.Valfritt underhållningsprogram på TV idag så är det typ hälften jag aldrig hört talas om! ;)
Yepp, jag också...Jag känner mig gammal.
Gammal är äldst!Ni är gamla allihop?
Gillar båda fiske?Bägge torskat på att vara torskar.
Visa bilaga 662454
Wow, så du har hört talas om hälften! Då är du ju nästan med i matchen. Jag har sannolikt inte hört talas om vare sig program eller deltagare såvida de inte grävt fram något gammalt "lik" som var vuxet redan under föregående millennium.Valfritt underhållningsprogram på TV idag så är det typ hälften jag aldrig hört talas om! ;)
Semi-känd rappare, någon typ av bollsportare eller TV-hallåa?Börjar ju snart bli säsong så bäst att repetera vem som är vem.
Tiril
Visa bilaga 663908
Lotta
Visa bilaga 663909