Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var ser du en brist på folk som gärna skruvar ihop en 26"?26" MTB, men det blir så mycket meck med att sätta ihop grejerna.
Var ser du en brist på folk som gärna skruvar ihop en 26"?
Det funkar inte med mitt brand. Jag ska vara konsulten som kallar en spade för en spade och har sämst skor.
Styret är dock inte särskilt rakt.
Spöstraff för kombinationen keps och kostym känns väl lindrigt.26 tums mtb, checks all boxes och passar bra till kostym!
![]()
Putin-kramarna trodde jag vi slutat handla av sedan länge...
Eller oljeprodukter som gått via tredje land. Så sluta ät och köp något som transporterats.Är väl bra om du kollar upp fakta först? Hoppas du inte handlar något av Mondelez (tex Marabou) för de är fortfarande igång.
![]()
Bombtrack Outlaw är nog för fin för herrn
![]()
OUTLAW — BOMBTRACK
For a minimal-fuss, minimal-maintenance inner-city rider, look no further than the Outlaw. An oil-free Gates carbon belt drive and pair of hydraulic disc brakes handle regular stopping and starting. 650B wheels partnered with WTB Horizon tyres roll over uneven tarmac or across shortcuts through thewww.bombtrack.com
Förutom instegshöjden ser detta ut att vara en perfekt gubbcykel. Men skiten kan inte heta OUTLAW när det är en jävla hybrid med rem. Det är oacceptabelt!Bombtrack Outlaw är nog för fin för herrn
Visa bilaga 668919![]()
OUTLAW — BOMBTRACK
For a minimal-fuss, minimal-maintenance inner-city rider, look no further than the Outlaw. An oil-free Gates carbon belt drive and pair of hydraulic disc brakes handle regular stopping and starting. 650B wheels partnered with WTB Horizon tyres roll over uneven tarmac or across shortcuts through thewww.bombtrack.com
Får väl se till att cykla mot rött?Bombtracken känns
Förutom instegshöjden ser detta ut att vara en perfekt gubbcykel. Men skiten kan inte heta OUTLAW när det är en jävla hybrid med rem. Det är oacceptabelt!
Det är ju inte okej att konsumera sådant när man är 40 år. Det är inte hållbart! Inte ståndmässigt.Ja men då så:
Damcyklar | Cykelsport | Decathlon
Här hittar du hela Decathlons utbud av damcyklar! Högsta kvalité till lägsta pris. Beställ här!www.decathlon.se
Det är ju inte okej att konsumera sådant när man är 40 år. Det är inte hållbart! Inte ståndmässigt.
Jag vill bygga mitt brand! Jag behöver detta i form av en cykel:
[Video]
Smart. Då spelar det ingen roll vad han gör i övrigt han kommer omedelbart bli utdömd som smaklös och dyr oavsett.Tyvärr kommer dina kunder inte se skillnad på en Skeppshult och en handbyggd cykel. Vill du bygga brand, köp en guld rolex.
Det är ju i princip drömcykeln. Vad för gaffel använder du? Jag antar att man kan köra en Straggler 650b-gaffel med 700x35 utan problem?Låter som vi är ungefär samma slags konsult. Jag har valt att anlita en Surly Steamroller moddad med gaffel för skivbroms och annat smått och gott vid "finväder". Vid "fulväder" kör jag en Charge Plug Grinduro med Pelagoskärmar.
Båda funkar med klibbor, den senare kanske något för stöldbegärlig men jag försöker undvika att ställa dem på stan av sentimentala skäl.
Enligt mailhistoriken är det en straggler 28"/700c. Gott om plats, har ingen aning om hur 650b skulle funka. Minns inte heller hur jag resonerade när jag valde :(Det är ju i princip drömcykeln. Vad för gaffel använder du? Jag antar att man kan köra en Straggler 650b-gaffel med 700x35 utan problem?
Eftersom du verkar planera att ha cykeln stående i cykeltjuvarnas huvudstad bidrar jag med vad en tongivande politiker tipsar om:Det är nästan aldrig bra att spara sunkig gammal skit, men någon gång är det bra!
Eftersom du verkar planera att ha cykeln stående i cykeltjuvarnas huvudstad bidrar jag med vad en tongivande politiker tipsar om:
Min cykel som står vid stationen dagtid har båda hjulen fastlåsta i stället. Jag tänker inte bli av med dem igen. Det är också jobbigt att bli av med sadeln och pakethållaren, men det är normalt i Uppsala…
Ah, men det räcker med gör din cykel ful och oattraktiv, tyckte politikern. Men det räcker inte liksom. Din cykel är ju jättefin men jag håller tummarna!Länken funkar inte, men jag tror faktiskt inte att det är många som ser skönheten i min sunkiga cykel. Det känns som den alltid kommer ha mer attraktivt byte både på höger och vänster sida.
Nä, men jag har en i bongoplast från en GT Grade, tror den är AC 400mm. För 15mm axel också, extra skoj.Det råkar inte vara så att någon känner till en stålgaffel för skrivbroms med ca 385 mm a2c?
Apropå måste väl en Harlem vara helt rätt.Ett förslag:
Pakethållare fram kanske är dumt på vintern, men är inte så svår att haka av.![]()
Skeppshult Natur Premium herr Spegelsvart
Det finns massor av "look a likes". Men bara ett original. Ram från det glada tjugotalet, men i helt uppdaterad lättad form.www.cykelaffaren.se
Är det så? Det måste jag berätta (eller kanske inte) för min gode och högt uppsatte vän som nyss har byggt en bikepackinghoj i titan. Vad är problemet?Titan har ju en viss konsultmässig flärt till sig. Dessutom vet inte knarkare hur titan ser ut! Men det verkar ju vara typ det sämsta materialet man kan bygga en cykel i?
Det är nog mest att det är jobbigt att jobba med. Kan man betala för att någon gör ett gott jobb får man en fantastisk cykel, för fantastiskt mycket pengar!?Är det så? Det måste jag berätta (eller kanske inte) för min gode och högt uppsatte vän som nyss har byggt en bikepackinghoj i titan. Vad är problemet?
Nä, men jag har en i bongoplast från en GT Grade, tror den är AC 400mm. För 15mm axel också, extra skoj.
@jofahjalm Jag ser ditt lidande i form av att folk tipsar om cyklar du inte vill ha. Eftersom du av oförklarlig (och också fördelaktig) anledning kan leva med fälgbromsar ligger ju världen öppen för ett trevligt retro-mtb-bygge. Din fördelaktiga längd gör ju dessutom att du till skillnad från mig slipper se ut som en cirkusbjörn på en cykel med barnhjul. När jag blir stor vill jag ha det som du har det!
Jag kan btw bygga dig en dylik cykel. Jag gör det mot det facila priset av samma konsulttimpeng som du tar till vardags. Jag kan fakturera det som tjänstefordon.?