Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Låter ju tråkigt om Chromecast-stödet är dåligt, har du testat nyligen? Apparna uppdateras ju ofta. Funkar Eurosport player bättre?Jag har inte fått något sådant mail men utgår från att abonnemanget sägs upp automatiskt dem 19 dec och att pengarna återbetalas.
Väldigt tråkigt att de lägger ner. Tyckte GCN-appen fungerade väldigt bra, vilken jag tyvärr varken kan säga om Eurosport player eller Discovery+. Den sistnämnda varit så buggig, framförallt chromecast stödet, att den är helt oanvändbar. Hade kunnat betala mer för GCN+ med lockar inte det minsta att teckna ett överprisat Discovery-abonnemang.
För min del blir det Eurosport och då bara för TdF.Jaha, vad ska man skaffa nu då? Eurosport eller D+? Jag är oerhört ointresserad av annat än just det som sändes på GCN; eftersändningar är krav och sammandrag är plus i kanten. Billigare = bättre.
För min del blir det Eurosport och då bara för TdF.
När du blir vuxen så uppskattar du nog vissa år Girot mer som jag?För min del blir det Eurosport och då bara för TdF.
Är inte så intresserad av det övriga utbudet.Varför ES och inte hela D+?
Jo, det kikades på "allt" via den utmärkta GCN+-kanalen, men nu så blir det bara TdF som jag sponsrar Eurosport med.När du blir vuxen så uppskattar du nog vissa år Girot mer som jag?
Edit: kommenterade fel ?Eurosport Player för 179kr per månad, är den helt utan reklamavbrott mitt i tävlingarna?
Samma här.Bara refund, ingen voucher för min del.
Nån månad sedan sist, men fortfarande många negativa recensioner just kring Chromecast på Google Play så inte säkert att så mycket har hänt.Låter ju tråkigt om Chromecast-stödet är dåligt, har du testat nyligen? Apparna uppdateras ju ofta. Funkar Eurosport player bättre?
Chromecast-stöd är ju ett absolut krav för mig. Jag tycker även gcn-app:en ibland fungerat dåligt, t ex spola i strömmar när man kollar i efterhand. Minns det som att det fungerat bättre senaste året, å andra sidan anpassar man sin användning för att minimera det som fungerar dåligt.
+1Samma här.
Vilket innebär att billigaste paketet som ger tillgång till cykel kostar 999 kr/mån och att man dessutom får tjugosjutusentrehundratolv andra kanaler som man har noll intresse av, eller ...?Nån månad sedan sist, men fortfarande många negativa recensioner just kring Chromecast på Google Play så inte säkert att så mycket har hänt.
D+ ska väl slås i hop med HBO MAX i vår så det kanske inte finns incitament att förbättra appen om den kommer försvinna?
Också betalat genom Google Play, inte hört ett ljud än. Håll oss uppdaterade!Köpte gcn+ via google play senaste gången. Fick först mail om att inget (!) skulle betalas tillbaka. Sedan fick jag 1 kr utbetalt från google, undrar vad som händer härnäst?
Wow, en hel krona - prisa gud, här kommer skatt ... hm, googleåterbäringen!?Köpte gcn+ via google play senaste gången. Fick först mail om att inget (!) skulle betalas tillbaka. Sedan fick jag 1 kr utbetalt från google, undrar vad som händer härnäst?
Är väl risken. Att bara ser längdskidor kostar väl 400 kr i månaden numera efter som du måste köpa ett paket där betalar för alla filmer, serier och kanaler Viaplay har.Vilket innebär att billigaste paketet som ger tillgång till cykel kostar 999 kr/mån och att man dessutom får tjugosjutusentrehundratolv andra kanaler som man har noll intresse av, eller ...?
Spela upp i högre hastighet än 1x, tycker du att de cyklar för långsamt?Lite avig, tyckte deras tjänst var dålig för att de inte hade stöd för att spela upp videos i högre hastighet än x1-speed.
Däremot var prislappen helt rätt för tjänsten + engelska kommentatorer på loppen.
Misstänker jag är en del av problemet som bara pröjsade en månad om året för TdF för att videospelarna i övrigt inte erbjöd det jag ville ha. (Bra innehåll, urkass implementation).
Kort och gott har jag förmågan och förbannelsen att kunna konsumera media i 2-2.5x ordinarie hastighet. Betyder att långsam media inte håller min uppmärksamhet och jag helt enkelt tröttnar och börjar scrolla på mobilen eller börjar köra några andra tankar i huvudet.Spela upp i högre hastighet än 1x, tycker du att de cyklar för långsamt?
Fanns en tråd uppe nyligen om var man kan streama cx, både cup och övriga loppen. Men hittar inte den tråden nu, någon som har koll?
Nu kom det ytterligare en utbetalning på 100kr vilket borde vara det jag har innestående. Så alla pengar tillbaka, appen avinstallerad.Köpte gcn+ via google play senaste gången. Fick först mail om att inget (!) skulle betalas tillbaka. Sedan fick jag 1 kr utbetalt från google, undrar vad som händer härnäst?
Här är det inga livstecken från GCN hittills. De får väl jul/nyår på sig, under den tiden räknar jag inte med att man jobbar på detta.Nu kom det ytterligare en utbetalning på 100kr vilket borde vara det jag har innestående. Så alla pengar tillbaka, appen avinstallerad.
Discovery+ stora paket antar jag.Hur billigt kan man komma undan om man vill se cykel och måste se la liga och Champions leauge (fotboll, inte track champions leauge). Vi har olika sportintresse inom samma familj. Vad jag kan se hamnar man på 549:-/månad det är faktiskt ganska mycket.
Discovery+ innehåller väl mycket mer, t ex ickesport också?vad är skillanden på eurosport player och Discovery+ båda kostar 179kr /mån
så då är de bättre med D+ för de får att kolla på sändningar i efterhand utan reklam förutsätter jag?Discovery+ innehåller väl mycket mer, t ex ickesport också?
Bet i sura äpplet och köpte discovery. Funkar bra att titta.
Appen är utan finesser med en massa skräp.
YesFunkar det att titta i efterhand? Slipper man reklamen?
Eurosport finns kvar som app, vet inte varför de skriver så. Kostar dock 179 så jag antar det är väldigt samma.Ja cykelsäsongen närmar sig så det börjar ju bli dags för ett abonnemang
Vad jag kan se så la de ner Eurosportplayer 13 jan 2023.
Eurosportplayer
Så det är bara olika varianter på Discovery+ som finns
179 för sport utan fotboll 349 med fotboll