Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Detta är ett skämt, vad?Påg kan du vara själv
Jag har nitade på min ridge runner team med!Lustigt med de nitade vajerstoppen. De var nog lödda på min ValleyRunner.
En Team alltså? Berätta mer!Jag har nitade på min ridge runner team med!
Jag är oxå nyfiken, bilder ? var det den med dämpare fram?Jag har nitade på min ridge runner team med!
Desamma Axel??????Trevlig helg y’all!
Visa bilaga 676438
Detsamma!Trevlig helg till alla i tråden! Ingen Miyata på bilden men mycket ”miyata” i atmosfären. Visa bilaga 676613
(Beklagar oblyg reklam ;) )
Eller den tidningen till försäljning.Detsamma!
Man kan fundera på hur många caféer som har sådana ljusstakar...?
Måste vara en 22,5:a!Bra höjd på den här?Logga in eller registrera dig för att visa
Visa inlägg, foton och mycket mer på Facebook.www.facebook.com
Den står fortfarande kvar på myrorna för 499kr.Tips på Miyata.
Miyata (Highrunner?) i Linköping på antingen Myrorna eller Erikshjälpen i Tornby. Jag har varit i för många affärer för att komma ihåg tyvärr..
Ganska sliten och priset var 499 eller 599kr för skönheten.
Visa bilaga 669958
Bra val isf, skottsäker ram! Alu/stål. Alla mina är typ likadana ??Den står fortfarande kvar på myrorna för 499kr.
Blev ju lite sugen när jag såg den idag.
Men, står den kvar nästa gång jag är förbi Linköping så är risken stor att den stuvas in i Renaulten.
Om jag inte är fel ute är det en 63 cm Miyata 100 av årgång -87. Ram med huvudrör i CrMo med enklare muffar och fram och bakgaffel i HiTen.
Vi har en annan typ av cykelrelaterad ljusstake som gav ljus även i sitt tidigare liv. En påhittig son har gjort den?Detsamma!
Man kan fundera på hur många caféer som har sådana ljusstakar...?
när jag var 20 och singel tog jag tre frikransar, 5, 6 & 7-delad, och stoppade ljus i. Vanliga långa ljus passar perfekt i dem. Jag tyckte det blev ball:)Vi har en annan typ av cykelrelaterad ljusstake som gav ljus även i sitt tidigare liv. En påhittig son har gjort den?
Den är grym?Cargo-Crossen gnetar på. Men nog saknar man sommardäcken :)
Visa bilaga 676742
Är det en Clydesdalegaffel?Cargo-Crossen gnetar på. Men nog saknar man sommardäcken :)
Visa bilaga 676742
JaÄr det en Clydesdalegaffel?
Är det grabben som har kört??
Grabb kan du vara själv.Är det grabben som har kört??
Jag väljer att fokusera på den andra bilden idag. Hopp om liv ändå.
Indeed.Grabb kan du vara själv.
?
Kitschigt ?
En Team alltså? Berätta mer!
Har det på båda mina ridge runner team, båda är årsmodell 1990! Tycker dock inte det ser ut att vara nitar i katalogen då hållarna till kablarna har samma blåa färg som överröret. Diametern på sadelstolpen stämmer heller inte mot katalogen listade 26.8 då mina har diameter på 29.något jaginte minns, hittade det måttet i någon koga miyata tabell för en snarlik ram, hmmmJag är oxå nyfiken, bilder ? var det den med dämpare fram?
Det klarnar, det finns två versioner av den! En som även är byggd på High Runner stålram, den rosa som postades på förra sidan. Eller Kashmirens Mia ?Har det på båda mina ridge runner team, båda är årsmodell 1990! Tycker dock inte det ser ut att vara nitar i katalogen då hållarna till kablarna har samma blåa färg som överröret. Diametern på sadelstolpen stämmer heller inte mot katalogen listade 26.8 då mina har diameter på 29.något jaginte minns, hittade det måttet i någon koga miyata tabell för en snarlik ram, hmmm
Visa bilaga 677237
Använder man rätt knapp så funkar de ok tycker jag! Svart för infoga där ”pekaren” eller vad man säger är, röd för bifoga i botten!Fel, det är fan värdelöst att försöka skriva inlägg med infogade bilder på mobilen/plattan...Får göra om på datorn sen :(
Letat wirehöljen i silver och detta var det jag hittade. Inte illa?
Gör sig nog på den lila️Visa bilaga 677436
Vilket underbart bling, lila ? ???Dom har jag varit nära att köpa ett par gånger, men i slutändan blir det alltid den svarta i XL varianten för att få ut ett par byggen av varje kit. Apropå lila, detta dök upp hos mig idag:
Visa bilaga 677443
Visa bilaga 677444
Är det silverbling du vill ha finns det väl inget som är bättre(?) än NokonLetat wirehöljen i silver och detta var det jag hittade.
Oj, bra tips @HåkanC! Tyckte jag letade så men detta var 2.0, skall kolla detta, tack ?Är det silverbling du vill ha finns det väl inget som är bättre(?) än Nokon
![]()
De finns i fler färger
![]()
Som går att kombinera
![]()
![]()
![]()
Men de kan vara svåra att får tag på. Här finns det några
Bra tips, skall dit och kolla??Finns också på veloform ? Anders hittade det i gömmorna för ett tag sedan.
Bra tips, skall dit och kolla??
Silver oxå???