Visa din Miyata!

Visa din Miyata!
Trevlig helg y’all!
IMG_2626.jpeg

Visa din Miyata!
Tips på Miyata.

Miyata (Highrunner?) i Linköping på antingen Myrorna eller Erikshjälpen i Tornby. Jag har varit i för många affärer för att komma ihåg tyvärr..
Ganska sliten och priset var 499 eller 599kr för skönheten.
Visa bilaga 669958
Den står fortfarande kvar på myrorna för 499kr.
Blev ju lite sugen när jag såg den idag.
Men, står den kvar nästa gång jag är förbi Linköping så är risken stor att den stuvas in i Renaulten.

Visa din Miyata!
cykel till salu på auktion i Linköping.

Om jag inte är fel ute är det en 63 cm Miyata 100 av årgång -87. Ram med huvudrör i CrMo med enklare muffar och fram och bakgaffel i HiTen.

Jag har bjudit på den för att ha som reserv om jag knäcker min 610, skulle någon annan här inne också vara intresserad så PM.a gärna för det är lite onödigt att vi bjuder mot varandra och jag kan släppa den i så fall.

Visa din Miyata!
En Team alltså? Berätta mer!
Jag är oxå nyfiken, bilder ? var det den med dämpare fram?
Har det på båda mina ridge runner team, båda är årsmodell 1990! Tycker dock inte det ser ut att vara nitar i katalogen då hållarna till kablarna har samma blåa färg som överröret. Diametern på sadelstolpen stämmer heller inte mot katalogen listade 26.8 då mina har diameter på 29.något jaginte minns, hittade det måttet i någon koga miyata tabell för en snarlik ram, hmmm
1000031771.jpg

Bilagor

• Screenshot_20240124_172743_Photos~2.jpg
    Screenshot_20240124_172743_Photos~2.jpg
    333.9 KB · Besök: 43
  • Screenshot_20240124_172754_Photos~2.jpg
    Screenshot_20240124_172754_Photos~2.jpg
    219 KB · Besök: 38
Senast ändrad:
Visa din Miyata!
Har det på båda mina ridge runner team, båda är årsmodell 1990! Tycker dock inte det ser ut att vara nitar i katalogen då hållarna till kablarna har samma blåa färg som överröret. Diametern på sadelstolpen stämmer heller inte mot katalogen listade 26.8 då mina har diameter på 29.något jaginte minns, hittade det måttet i någon koga miyata tabell för en snarlik ram, hmmm
Visa bilaga 677237
Det klarnar, det finns två versioner av den! En som även är byggd på High Runner stålram, den rosa som postades på förra sidan. Eller Kashmirens Mia ?
I katalogen är det sportrunner ramen som har Ridge Runner färger. Bara en vajer på överröret ?

Senast ändrad:
Visa din Miyata!
Tillbaka
Topp