Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Praktexemplar! Maine coon och sibirier?
Guuu va fiiiiin! Vad är det för ras?
Nästan helt rätt, Wille är Maine coon och Morris är Maine coon/"fader okänd" ?Praktexemplar! Maine coon och sibirier?
Det är kul tycker jag, har sett samma många gånger på katter vi haft att de gärna lägger sig på en plats som matchar färgen på pälsen. Naturligt i och för sig av sådana utpräglade jägare som katter oftast är :)Visa bilaga 680247
Färgmatchat och klart
Snyggt att han håller undan från spåret.Visa bilaga 680426
God skidkamrat. Han gillar att springa också. Cykla har vi inte provat.
Jaktlabbe på snart 2 år.
Visa bilaga 680426
God skidkamrat. Han gillar att springa också. Cykla har vi inte provat.
Jaktlabbe på snart 2 år.
Ja! Var orolig när vi började med skidor, att det skulle vara svårt att lära honom att hålla sig på sidan men det kom naturligt. Antar att han tycker det är skönare underlag bredvid spåret.Snyggt att han håller undan från spåret.
Ja! Var orolig när vi började med skidor, att det skulle vara svårt att lära honom att hålla sig på sidan men det kom naturligt. Antar att han tycker det är skönare underlag bredvid spåret.
Såg inte detta innan jag svarade! Som sagt så kom det naturligt för oss. Frågade en som jag vet skidat mycket med hund innan jag provade själv. Hon sa att hon bara sa ”nej” till sina hundar när de försöker gå i spåret men då gäller det att ”nejet” är väl befäst ?Hur får du honom att inte springa i spåret? Eller han tycker helt enkelt det är bekvämare att springa vid sidan?
Såg inte detta innan jag svarade! Som sagt så kom det naturligt för oss. Frågade en som jag vet skidat mycket med hund innan jag provade själv. Hon sa att hon bara sa ”nej” till sina hundar när de försöker gå i spåret men då gäller det att ”nejet” är väl befäst ?
Lysande bild. :)
Fel säsong, men ändå.
Visa bilaga 686308
En liten Kitler ?Visa bilaga 688554
Shiva, som var stödhem till. Gick från 1 till 2 till 3 till 6 (!) Till 2 till 1 katt under loppet av 3 månader.